Radeon X800 XL Vivo -> video in werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Topicstarter
Ik heb een Club 3D Radeon X800 XL vivo en wil daarvan de s-video ingang gebruiken. Echter lukt het niet om met drie verschillende capture tools ook maar enig signaal op te vangen, zelfs ruis zou beter zijn dan niets.
Die tools zijn Ati's mmc-tv-dinges, die roept 'unable to start tv', virtualdub's capture geeft gewoon een zwart beeld en virtualvcr geeft ofwel een unknown error ofwel een melding dat ie de 'smart tee' niet kon openen.

Ik draai met de catalyst 5.3, wdm driver zowel apart als als onderdeel van dat pakket geinstalleerd. Voor, na de catalyst zelf. Bij de mmc ook eerst die dao-mdac geinstalleerd. De pc check van ati's multi media center vertelt me dat de capture driver niet goed geinstalleerd is, dat schijnt vaker voor te komen en onterecht te zijn, dus daar nog een patch tegen geprobeerd... Maar ook dat mocht niks baten.

Kortom, ik zie geen opties meer om toch de video in van mijn vivo-kaart aan de praat te krijgen.

Andere specs: Asus A8N-SLI deluxe met bijbehorende realtek onboard sound en nforce4 chipset, een amd64 3500+ en een maxtor sata harddisk.
Als bron heb ik o.a. de s-video uit van mijn laptop geprobeerd.