Toon posts:

me pc valt spontaan uit :S

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu al een half jaar een prima pc, alleen ik heb sinds een week een serieus ergelijk probleem.
me computer valt zomaar uit vaak tijdens het gamen maar ook tijdens het branden. als ik hem daarna maakt me voeding een piepent geluid.
Ik heb van alles geprobeert maar nog geen oplossing gevonden.
als iemand me kan helpen laat het me weten :) :D

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Als we niet weten wat er in je pc zit zullen maar weinig mensen je kunnen helpen... Ook de omstandigheden waarin hij uitvalt kunnen heel verhelderend zijn B)

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Verwijderd

je hebt toch zo geen verdeeldoos met een schakelaartje onder je bureau liggen. k heb zo ook eens zitten zoeken waarom m'n pc uitviel ma k zat met m'n tenen tegen dat schakelaartje 8)7 |:(

• glennerbee
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-08 19:03

glennerbee

F*uck The System!!

voor zo ver ik t ruiken kan kan t mss iets te maken hebben met een voeding probleem...

[AMD 2600+] [MSI KT4AV] [512 MB DDR] [Maxtor 80GB ] [Windows XP]

• omitz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-11 12:46
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 19:39:
je hebt toch zo geen verdeeldoos met een schakelaartje onder je bureau liggen. k heb zo ook eens zitten zoeken waarom m'n pc uitviel ma k zat met m'n tenen tegen dat schakelaartje 8)7 |:(
lol

Maar inderdaad, t kan aan vanalles liggen.
Onlangs een nieuwe videokaart gekocht?
Als je computer zomaar uitgaat zou je kunnen denken aan niet juiste doorvoor van stroom ed dus je voeding. Maar ook kan je systeem te warm worden zodat ie uitgeschakeld wordt.
Misschien een virus.

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:03

Meneer aard

Porsche rulez!

Mwah, als je een piep toon hoord, is echt toch iets aan het overlijden. Ik zal eerst eens kijken naar de voeding.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Misschien is het een idee om de huisregels van GoT eens door te lezen, dan had je misschien geweten dat wij hier niets mee kunnen. Lees dat stukje eerst eens door, probeer eens wat met je hardware te prutsen, gebruik de search en/of Google en als je er dan nog niet uitkomt kan je met een goede topicstart een topic openen, en dan niet hier, maar in Overige Hardware. Ik kan je ook aanraden om daar de FAQ eens te lezen, daar staat waarschijnlijk ook wat relevante info in.

In ieder geval ga ik deze thread maar eens voorzien van een veilig mechanisme waarmee iets afgesloten kan worden ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Sprite_tm op 31-03-2005 19:59 ]

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.