Toon posts:

probleem met i-book: help

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een i-book. Heb om de beheerdersaccount te kunnen wijzigen de installatie van de software opnieuw gedaan! Installeren van Mac OS X. Nu heb ik een probleem.
Bij het opstarten ging het nog goed maar eenmaal in het programma heb ik geen normaal beeld meer. Er verschijnen allerlei kleuren, het beeld lijkt gerasterd te zijn, bijna onleesbaar. Weet iemand waaraan dit ligt? Ik kan er nu niet meer op werken. Op dit moment ben ik opnieuw aan het installeren( alweer) maar is dit wel goed?
Als iemand weet wat dit kan zijn, dan heel heel graag advies of hulp.

Groetjes

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:32

Q

Au Contraire Mon Capitan!

"In het programma" -> welk programma?

Waarom doe je een nieuwe installatie om het beheerdersaccount te kunnen wijzigen?

• Joe-star
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 19:29:
Hallo,

Ik heb een i-book. Heb om de beheerdersaccount te kunnen wijzigen de installatie van de software opnieuw gedaan! Installeren van Mac OS X. Nu heb ik een probleem.
Bij het opstarten ging het nog goed maar eenmaal in het programma heb ik geen normaal beeld meer. Er verschijnen allerlei kleuren, het beeld lijkt gerasterd te zijn, bijna onleesbaar. Weet iemand waaraan dit ligt? Ik kan er nu niet meer op werken. Op dit moment ben ik opnieuw aan het installeren( alweer) maar is dit wel goed?
Als iemand weet wat dit kan zijn, dan heel heel graag advies of hulp.

Groetjes
Verdeerde resolutie, video drivers niet geïnstalleerd, verkeerde color quiality? Ik ben een windows-aap dus ik weet het eigenlijk niet. Maar lijkt me onwaarschijnlijk dat de hardware opeens kapot is.

Joe-star sparende voor Ibook '12

Verwijderd

Wat voor iBook heb je?
Een uit de G3 serie nog? Kijk eens op deze link: http://www.apple.com/nl/support/ibook/faq/. Klinkt als een gevalletje kapot logic board. Heb het zelf gehad met mijn G3 iBook. Was binnen 10 dagen gemaakt, dat wel, maar wel shit als je het hebt.