Toon posts:

Pc Start niet meer op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen

Ik heb 4 maanden geleden een computer bij de aldi gekocht (medion) alles ging goed tot vandaag

ik speel de nieuwe splintercell chaos theory en me pc loopt vast

Ik had dit ook tijdens de demo maar toen deed alles het nog toen ik opnieuw opstarten.

maar toen ik het echte spel kocht vandaag en speelde deed hij het heel lang zonder vast te lopen en ging alles soepel maar toen liep die toch vast.

maar toen ik hem opnieuw opstarten hoorde ik een hoge toon uit de kast komen en het beeld bleef zwart.

ik heb toen de kast open gemaakt en gekeken of der wat los zat maar der zat niks los toen starten ik hem op met de kast open en toen zag ik dat de ventilators niet draaiden :|

mijn pc is :
Medion titanium md8383
Intel p4 3,4 ghz
512 mb ram
250 gig harde schijf
Nvidia geforce 6610xl pci express

Jullie moeten maar zeggen als jullie meer informatie nodig hebben

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:14

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Als bijvoorbeeld de processor ventilator niet draait, begint het moederbord meestal te piepen. Is deze goed aangesloten? Probeer eens een andere cpu koeler of alleen een passende fan anders.

Als de computer morsdood is, is het meestal de voeding die kortsluiting maakt. Dit kan dus in de voeding zelf zijn, of dat één van je componenten sluiting maakt. Dit kan zelfs je floppydrive zijn. ;)

Start eens met zo min mogelijk apparaten op, beginnend met voeding, mobo, cpu, geheugen, videokaart. Nog steeds niks, één voor één apparaten gaan uitsluiten. Heb je geen vervangende componenten bij de hand, dan je systeem naar een goedkope toko brengen. :P

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Verwijderd

Topicstarter
Euh... ik ben niet zo goed in computers :)

Ben namelijk pas 13 dus kan niet echt aan het moederboard zitten (dan vermoorden me ouders mij :'( )

maar toch bedankt

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Bel Medion, je hebt garantie op die PC..

ARME AOW’er