Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] X(box)-Server deel 2.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een tijdje terug een pc in een xbox kast gepropt... na het inrichten van de server begon ik me te vervelen.. en besloot ik hem ook nog eens een laagje verf te geven een een rood licht gevende side-fan

ook zitten er spiegeltjes op de plek waar normaal de controllers zitten :P

bla bla bla.. hier is het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/morp84/x-server/1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/morp84/x-server/2.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/morp84/x-server/3.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/morp84/x-server/4.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/morp84/x-server/5.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/morp84/x-server/6.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/morp84/x-server/7.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/morp84/x-server/8.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/morp84/x-server/9.JPG

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2005 17:35 ]

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-11 21:46

Nox

Noxiuz

vind die zwarte vlekke niet zo mooi en ook de side fan niet..

verder wel leuk idee :D

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Verwijderd

Topicstarter
noksiejus schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 17:30:
vind die zwarte vlekke niet zo mooi en ook de side fan niet..

verder wel leuk idee :D
het idee was om het een beetje oud en verroest eruit te laten zien... er zitten ook roest plekken op de kast (met oranje verf gedaan (alleen de oranje verf zie je niet goed op de pics)

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Mijn mening is dat ik hem niet mooi vind. Rooie kleur met zwarte stippen en beetje geel vind ik nergens naar lijken op zo'n case. Tja sorry, maar heb mooiere gezien :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

voelsprieten op zetten en je hebt een lieveheersbeestjesmod :D ik vind hem wel wat hebben eigenlijk, zeker als de lichteffecten een beetje leuk uitvallen

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2005 17:39 ]

• Nox
  • Laatst online: 22-11 21:46

Nox

Noxiuz

koop dan roestverf en ga met plamuur aan de gang :/

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• Egg
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-03-2021

Egg

In der Schweiz jah!

ik vind het echt ZWAAR tegenvallen, de kleur. Het ziet eruit alsof me zusje van 3 het heeft gedaan. Mede door de kleurstelling.

Je had beter een btje relief aan kunne brengen, met een beetje plamuur, vervolgens zwart moeten primeren, dan een metaal kleur, en dan Dry-brushen met bruin en oranje voor een roest effect.

MSI GX660R for the win!

Verwijderd

Topicstarter
uberotto2086 schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 17:44:
ik vind het echt ZWAAR tegenvallen, de kleur. Het ziet eruit alsof me zusje van 3 het heeft gedaan. Mede door de kleurstelling.

Je had beter een btje relief aan kunne brengen, met een beetje plamuur, vervolgens zwart moeten primeren, dan een metaal kleur, en dan Dry-brushen met bruin en oranje voor een roest effect.
boeie.. denk je dat ik zoveel moeite ervoor ga doen...

ik had een server en een xbox kast en op een lijp moment heb ik dat gecombineerd....

en waarom zou ik relief aanbrengen? dan kan ik ja beter geen xbox kast gebruiken als het toch ergens anders op gaat lijken...

• peddro
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-11 11:24

peddro

Iets met muziek & ontwerp.

Dus Marice... tja, ieder zn smaak he ;)

mijne iig geval niet, blijft mooier dan de standaart xbox... misschien kun je nog wat doen met die Jewel wat zandstralen ofzo.. :)

edit:

Had hieronder van Acouse nog niet gezien :P

[ Voor 16% gewijzigd door peddro op 31-03-2005 18:30 ]

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 19:43
Toen ik de foto's zag dat ik dat het een lieveheersbeesjes-mod zag :r :r :r ... als je de buitenkant origineel had gelaten had ik em nog mooier gevonden... en dat zegt veel denk ik...
Een wat duidelijker thema en wat meer moeite in het verven en het was nog wel te doen geweest, maar dit vind ik helemaal niks.

[ Voor 29% gewijzigd door Martin op 31-03-2005 18:36 . Reden: onderbouwing toegevoegd nav AcouSE ]

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 15:54

AcouSE

Swedish Chef

Modbreak:Replies die niet aan de policy voldoen worden verwijderd. AUB ontopic en onderbouwd reageren.

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik vind em echt lelijk, t kan door de resolutie komen, maargoed.

Origineel of in 1 strakke kleur was mooier geweest, of een wat betere afwerking

Heeft ook een computer!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-11 15:57

DesertShooter

Afgekickt

Ik vind het mooigedaan hoor! Ik zou t niet kunnen :> :+ :P

[ Voor 13% gewijzigd door DesertShooter op 31-03-2005 18:34 ]

• VernL
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-02 20:01
Ik vind de vlekken te klein, en te "gemaakt" lijken.
Zoals ik nu kan zien zijn ze ongeveer allemaal op dezelfde afstand, en allemaal dezelfde vorm en grootte, ga hier eens wat mee expirimenteren en je kan waarschijnlijk een veel mooier resultaat behalen.
Ook zou je de kleur zwart wat minder kunnen laten uitkomen, t is nu niet echt een overgang mar gelijk in één klap BOEM opeens zwart.

Verwijderd

Topicstarter
VernL schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 20:22:
Ik vind de vlekken te klein, en te "gemaakt" lijken.
Zoals ik nu kan zien zijn ze ongeveer allemaal op dezelfde afstand, en allemaal dezelfde vorm en grootte, ga hier eens wat mee expirimenteren en je kan waarschijnlijk een veel mooier resultaat behalen.
Ook zou je de kleur zwart wat minder kunnen laten uitkomen, t is nu niet echt een overgang mar gelijk in één klap BOEM opeens zwart.
ja mischien zit daar wel wat in.

maar eerlijk gezegd denk ik niet dat ik hem over ga spuiten..

op de foto´s lijkt het wat brak maar in het echt ziet het er wel gaaf uit. (vind ik zelf)

maarja als ik er over een tijdje weer flauw van ben wordt hij waarschijnlijk weer heel anders. :)
en mischien ga ik dan wel, zoals je aangeeft wat meer met die overgangen werken.

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-11 08:50

Nik

Is het een lieveheersbeestje? Neeej! Is het een xbox? Neeej! Wat is het dan? Het is een server :*)

:+

Maar kun je dan eens betere foto's maken, zodat we wel zien hoe jij het nu ziet zeg maar? Opzich is het idee leuk... maar... tja... Ik weet niet, de uitvoering is niet zo heel strak, tenzij je een kamer hebt waar die instaat, zodat hij niet meer opvalt natuurlijk :)

Zo:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/morp84/x-server/8.JPG

Issie wel mooi :) Misschien die zwarte plekken weg werken?

[ Voor 15% gewijzigd door Nik op 31-03-2005 20:40 ]

Verwijderd

ach ik vind altijd dat als je zelf iets mooi vind dat je er dan niets aan moet veranderen omdat niet iedereen het mooi vind.

voor de rest vind ik hem wel grappig, niemand anders heeft het en dat maakt hem ook wel bijzonder.

Verwijderd

Topicstarter
proller schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 20:38:
Is het een lieveheersbeestje? Neeej! Is het een xbox? Neeej! Wat is het dan? Het is een server :*)

:+

Maar kun je dan eens betere foto's maken, zodat we wel zien hoe jij het nu ziet zeg maar? Opzich is het idee leuk... maar... tja... Ik weet niet, de uitvoering is niet zo heel strak, tenzij je een kamer hebt waar die instaat, zodat hij niet meer opvalt natuurlijk :)

Zo:
[afbeelding]

Issie wel mooi :) Misschien die zwarte plekken weg werken?
ja ik zal morgen ofzo (of anders na dit weekend) wel ff een paar nieuwe pics maken die wat scherper zijn (trust 4 meg pix zuigt)

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:50
is het mislukt ofzo ?

ik vind het niet echt mooi.. was dit de bedoeling wel? Je had beter met een malletje kunnen spuiten ofzo

[ Voor 72% gewijzigd door 418O2 op 31-03-2005 21:00 ]

• Gnuitenjong
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-06-2023

Gnuitenjong

Check:www.lowlands .oma-g.com!

Opzich leuk bedacht en ook wel leuk uitgevoerd, maar vind de paint-job niet echt mooi. Ziet er imho een beetje uit alsof je er wat restjes verf op hebt gespoten die je nog ergens had staan.
Ik zou hem nog wat bijwerken, vooral die zwarte vlekken, beetje zoals proller zegt, maar het is natuurlijk jouw smaak. :)

[CM] Flightcase Mod

Verwijderd

ik vind die kleuren combinatie van rood, oranje en geel wel mooi. alleen ik zou zelf de zwarte vlekken hebben weggelaten, maar dat kan ook een kwestie van smaak zijn. Ik vind het er in ieder geval een heel stuk beter uitzien dan de standaard xbox kleuren :)

Verwijderd

Ook ik vindt het spuitwerk belabbert. Gewoon één kleur (piano zwart) zou veel mooier zijn. Wel een leuk idee, servertje in een xbox.

Verwijderd

Ik vind hem lelijk.
Waarom?
Dat zal ik eens haarfijn uitleggen.
Het is gewoon een hele slechte paintjob (met kleuren die niet mooi bij elkaar staan).

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2005 18:21 ]

• Egg
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-03-2021

Egg

In der Schweiz jah!

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 17:53:
[...]

boeie.. denk je dat ik zoveel moeite ervoor ga doen...
als iedereen met zo weinig initiatief gaat posten hier, word het druk ;)
hehe, kan gebeuren :D

MSI GX660R for the win!

• thon
  • Laatst online: 11-11 12:05
wel leuk maar die zwarte bleke zien er echt niet uit |:(

• Micha
  • Niet online
Denk dat het wat mooier is als je of de controller ingangen met wat plamuur dicht maakt of er een echte spiegel achterzet ipv zilver folie :X

Verwijderd

Ik denk dat je even moet afkijken bij andere mensen die nep-roest op mods hebben toegepast, zoals chemical overdose van ferry. Het idee is leuk, de uitwerking laat iets te wensen over, maar ik denk dat als je het goed doet t erg mooi kan worden ;)

succes
Pagina: 1