Toon posts:

Hercules DJ Console koptelefoon werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 649 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus van een maat de dj console geleend, daar werktte alles perfect. Ik instaleer de originele drivers, ik install de mixing software, en alles werkt gewoon perfect, mixen, volume, scratchen,... Alles buiten de koptelefoon.

Vanvoor heb je zo'n koptelefoon uitgang met een volume knop, als ik die luider/zachter zet hoor ik wel even geruis. Heb echt al ALLE settings nagekeken.

2de probleem: in dat control panel, kan je kiezen tussen normaal, voor gewoon 5.1 geluid te luisteren, dvd ofzo, en dan nog advanced, dat is dus voor te mixen enzo, en dan nog ASIO. Maar ik kan hem dus niet op ASIO zetten, het balkje verspringt meteen terug naar de vorige positie.

3de probleem: Ik heb een asus a7n8x deluxe moederbord met dus 5.1 surround onboard. Eens ik die usb inplug kan ik niets meer regelen in dat control panel, ik kan ook geen winamp meer luisteren ofzo, er komt gewoon niets naar de geluidskaart, winamp laat zo die grafiekjes zien van het geluid, maar de geluidskaart niet. Als ik dan op test duw, dat hij zo zegt "left, right, center,.." om 5.1 te testen ofzo krijg ik: Geluidsbuffer maken mislukt! De DJ console werkt op dat moment perfect

Als ik usb weer uitplug is alles in orde. Het is dus ofwel de dj console met mixing software, ofwel al de rest, nooit de 2 tesamen. Klopt dus ook al niet..

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Dit kan toch wel gewoon in Hercules DJ Console driver gevraagd ?

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Verwijderd

Topicstarter
Had er ook aan gedacht maar heb al paar keer in topics gelezen van "Dit is een heel ander probleem, open een nieuw topic" dus ik dacht dat dit ook zo ging zijn aangezien het helemaal niet meer om de driver gaat.

Verwijderd

Topicstarter
Update:

Even alles opnieuw getypt:

De Hercules Dj Console:

Afbeeldingslocatie: http://www.ixbt.com/multimedia/hercules/dj/all.jpg

Heb een Asus A7N8X deluxe moederbord. Heb de juiste drivers geinstaleerd voor de dj console en draai als samenwerkend programma "Virtual DJ". alles gaat perfect, kan mixen, scratchen, ... programma + console werken perfect samen.

Als ik in windows winamp open ofzo speelt hij gewoon af, door de boxen dus. Speelt dus mooi samen naast virtual dj. Maar nu het grote probleem:

Ik sluit de koptelefoon aan op de console, dan kan je kiezen welk kanaal je wilt beluisteren door de koptelefoon. Dat werkt niet, ik hoor niets. Als ik winamp ofzo open en muziek laat spelen hoor ik ook niets, maar MSN en windows geluidjes wel :? :? Dat hoor ik dus WEL klaar en duidelijk via de koptelefoon van de dj console. Ik heb al liggen klooien tot en met maar ik krijg die koptelefoon dus niet werkende om de muziek van die console weer te geven ipv de windows geluidjes!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 19:11:
Update:

Even alles opnieuw getypt:

De Hercules Dj Console:

[afbeelding]

Heb een Asus A7N8X deluxe moederbord. Heb de juiste drivers geinstaleerd voor de dj console en draai als samenwerkend programma "Virtual DJ". alles gaat perfect, kan mixen, scratchen, ... programma + console werken perfect samen.

Als ik in windows winamp open ofzo speelt hij gewoon af, door de boxen dus. Speelt dus mooi samen naast virtual dj. Maar nu het grote probleem:

Ik sluit de koptelefoon aan op de console, dan kan je kiezen welk kanaal je wilt beluisteren door de koptelefoon. Dat werkt niet, ik hoor niets. Als ik winamp ofzo open en muziek laat spelen hoor ik ook niets, maar MSN en windows geluidjes wel :? :? Dat hoor ik dus WEL klaar en duidelijk via de koptelefoon van de dj console. Ik heb al liggen klooien tot en met maar ik krijg die koptelefoon dus niet werkende om de muziek van die console weer te geven ipv de windows geluidjes!
Volgens mij gaan de Windows geluidjes altijd via het standaard audio apparaat.
Je zult dus ergens moeten instellen dat hij een ander apparaat gebruikt.
Je kunt natuurlijk ook het standaard apparaat in Windows veranderen; dan hoor je de Windows geluidjes niet meer (of uit een andere bron) als het goed is. . . (En weet je dus of dat het probleem is.)