Toon posts:

Dell dimension 8200 voeding vervangen..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iemand ervaring met het vervangen van de voeding in een dell dimension 8200 naar meer dan 350 watt??

Welk merk voeding en hoeveel watt heb je erin gezet... maar belangrijker: doet je delletje het nog?

Heb namelijk het forum afgespoort en mogelijkheden gevonden en uileg, alleen niet of iemand het ook daadwerkelijk heeft gedaan en of het werkte ...

Hopelijk kan iemand mij vertellen dat ik elke standaard voeding kan gebruiken... kleine aanpassing in achterzijde van behuizing niet erg (voor de aan/uit knop)

Heb namelijk zekerheid nodig voordat ik er nieuwe voeding inzet, dat ik niet mn moederkaart ed. mol en mn garantie kwijt ben.....

Voeding is nodig om er een nieuwe 3D-kaart in te zetten

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Meeste Dell Voedingen zijn "undermarked" ... dus ze kunnen best 450 Watt ofzo aan maar labelen het als 250Watt ( handig smoesje, tja daarom mag je er zelf niets aan veranderen he! )

Dus ik weet bijna al zeker dat de kaart wel goed gaat werken op je Dell!

There is no place like ::1

Verwijderd

makkelijk en snel easy as dell........

heeft een dell mobo wel een standaard atx plug? zou me verbazen als ze dat geen eens hebben. Je mob gaat echt niet kapot door wattage hoor, maar van voltage, of je nou 300 of 800 watt hebt het draait om het voltage, het wattage is de power die het kan leveren.

er draait een topic "welke voeding heb ik nodig" misschien daar maar ff naartoe gaan.

je kan zonder probleem een andere voeding plaatste, maar let wel op de maat van de voeding en of je mobo wel een atx plug heeft.

Verwijderd

Topicstarter
thnx for the replies!

Kwil er namelijk een 6600GT in jassen

Maar als er problemen komen kan ik dan altijd nog de voeding veranderen ???

Of misschien een mindere kaart nemen die minder watt nodig heeft?

heb namelijk een p4 2.4 gigherz en 512 RDram

kan ik niet ergens checken hoeveel watt mn pc op dit moment gebruikt en hoeveel er over is en hoeveel een bepaalde videokaart nodig heb...

Naja als ik er gewoon een andere videokaart in kan stoppen dan no problem... kan ik altijd nog de voeding veranderen toch ?