Toon posts:

[XP] Generic Host Process for Win32 Services probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

De laatste tijd krijg ik bij het booten van mijn PC vaak een foutmelding dat er in "Generic Host Process for Win32 Services een fout is opgetreden en dit moet worden afgesloten". Ik opzoeken wat voor fout dit kan zijn geweest, en ik lees bijna overal dat dit een virus/worm kan zijn. Virusscan gedaan maar die kon niks vinden. Nou zijn mijn vragen: heeft iemand hier ervaringen mee, hoe kan ik er voor zorgen dat ik geen foutmeldingen meer krijgen en is dit echt een schadelijk virus/worm?

Alvast bedankt!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dit kan werkelijk van alles zijn? Welke meldingen staan er in je event logs, wat heb je daar al over gevonden. Welk service pack je gebruikt is ook handig om te weten. Misschien kan je er in veilige modus wel opstarten zonder foutmeldingen?

Heb je wellicht al eens gekeken of je met een andere user wel normaal kan inloggen? Wat heb je verder allemaal al geprobeerd? SP2 opnieuw installeren zou het probleem ook vast wel op gaan lossen.

Lees in ieder geval Windows Operating Systems - Policy even goed door, ook Algemene gedragsregels (Netiquette) bevat veel info over wat we op het forum verwachten. Lees ook de stickietopics in Beveiliging & Virussen even door. Daar staan ook vast wel een paar tips in over deze situatie :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.