[PC MMORPG] ROSE Online - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.484 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

okke, goed voor als we lvl2 worde dan :)

maar we zitte opt moment al met 5 soldiers da wel

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06-2024
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 16:34:
[...]

Hey, even een vraag we hebben eigenlijk een Knight nodig *wat ga jij worden* en als er nog toekomstige magicians zijn (magicians = toch buffs en healen?) en een clan willen joinen , we kunnen jullie wel gebruiken (artisians zijn ook zeer welkom, we hebben er a; 2 dus je zult niet alleen zijn)

edit; ik zoe naar mensen die deze vrijdag 50k kunnen hebben en om 20.00 in channel 3 bij de clan owner kunnen zijn.
clerics = bufs & healen. dus als het kan die er nog één bij ipv soldier. En we hadden nog een aantal aanmeldingen liggen zat daar geen Muse --> cleric tussen?

[ Voor 7% gewijzigd door Sicko op 06-04-2005 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cm_sicko schreef op woensdag 06 april 2005 @ 16:48:
[...]

clerics = bufs & healen. dus als het kan die er nog één bij ipv soldier. En we hadden nog een aantal aanmeldingen liggen zat daar geen Muse --> cleric tussen?
Oke dan, CLERIC GEZOCHT VOOR CLAN>>>>>>>>>> en ik heb laatst mijn pc opnieuw geformateerd, dus dan zou ik alle posts lang moeten gaan (en daar heb ik pas donderdag de tijd voor )
. Dus had ik je al een plaats beloofd in de clan en ben je CLERIC laat dan even een post achter, alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

[...]

Hey, even een vraag we hebben eigenlijk een Knight nodig *wat ga jij worden* en als er nog toekomstige magicians zijn (magicians = toch buffs en healen?) en een clan willen joinen , we kunnen jullie wel gebruiken (artisians zijn ook zeer welkom, we hebben er a; 2 dus je zult niet alleen zijn)

edit; ik zoe naar mensen die deze vrijdag 50k kunnen hebben en om 20.00 in channel 3 bij de clan owner kunnen zijn.
Wat ik ga worden.. Hmm nog geen idee eigenlijk nog niet echt verdiept wat precies de verschillen zijn tussen camp en knight... Sta open voor suggesties natuurlijk.. Eerst de verschillen is weten ;)

Voor zover ik het nu begrijp is het dus zo:

Knight Meer defense beter op grote vijanden.
Champ Meer offense beter op vele kleine vijanden.
Hmmzz klinkt allebei best intressant.. Kan nog geen keuze maken ;). Nouja duurt ook nog wel ff lvl 70 denk ik.

50k heb ik btw wel :)

[ Voor 17% gewijzigd door William/Ax3 op 06-04-2005 17:52 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Hier een lijst van de nieuwe clan leden
nr GoT Rose Job lvl
1 Desertraven DesertRaven 64
2 Dubst4r Dubst4r 56
3 Cardinal808 Cardinale 53
4 Polo1987 Polo1987 52
5 Real Pakspul 46
6 FnF FnF 43
7 Elvi 39
8 cm_sicko SickoNL 37
9 Dutch_Hane HAantje 36
10 TheTom TTom 36
11 Amafi Amafi 36
12 Rakkerzero XtremeAngel 27
13 Bluepanther BluepantherNL 58
14 4th four4th soldier 31
15 DJrDJ666 DJrDJ666 dealer 36
16 blaatpaal NLPOWER hawker 36
17 Calamor Qweto muse 37
William/Ax3 schreef op woensdag 06 april 2005 @ 17:03:
[...]

Wat ik ga worden.. Hmm nog geen idee eigenlijk nog niet echt verdiept wat precies de verschillen zijn tussen camp en knight... Sta open voor suggesties natuurlijk.. Eerst de verschillen is weten ;)
check 7hearts forum

[ Voor 32% gewijzigd door 4th op 06-04-2005 17:05 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

hier ben ik weer mensen deze keer met een screen shot van me hawker ik weet niet zeker of die build goed is dus willen jullie dat effe cheken

(kzou ook wel in de guild willen (de nieuwe) maar ik heb niet zoveel geld(zon 16k is weg gevallen op het plaatje):

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tergezen/lvl35.bmp

(komt meschien wat laater is bezig met het uploaden)

[ Voor 7% gewijzigd door lasharor op 06-04-2005 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:50

AirX

Tweak Guru

Ik wil wel graag de clan joinen, ik wordt een support Cleric (heb nu bonfire, Cure, Power, Haste)

Ben helaas nog wel level 22, misschien kunnen we daar wat aan doen door te partyen met mede clan leden?

[ Voor 23% gewijzigd door AirX op 06-04-2005 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:27

Haan

dotnetter

Anders post je even een *.bmp van 4 MB :X

Ik zou voorlopig een hoop punten aan dex gaan geven en de rest zo laten, dex is namelijk de belangrijkste stat voor een hawker.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

ok

ksnap eigenlijk ook niet wrm dat het 4mb is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

omdat het bmp ipv jpg is? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

oeps lol maakt dat dan zoveel uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog een n00b-vraag:
kan ik met elke class items craften, of kan alleen een dealer dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

alleen dealer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-07 15:58
<-------- dealer :P :P :9 :9 ;) >:) :) 8) 8)

hehehehe had ik ff zin in

btw. bijna lvl 44

[ Voor 19% gewijzigd door DJrDJ666 op 06-04-2005 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 16:24:
[...]

Dutch , het gaat over stat reset na lvl 15..... alleen dit word op dit forum niet geapricieerd dus heb ik het zelf weggehaald.... 't is niet zo interresant, alleen wilde ik even uitleggen hoe het in zijn werk ging en dat het kan (dit is als het ware een hack, dus ik snap wel dat ze dit niet graag op een forum hebben _/-\o_ )
Ah, ik zie niet in waarom niet hoor, het is tenslotte niet illegaal dacht ik. Maar ja, policy is policy :)
[...]

Als er echt nog een knight nodig is, ik weet nog niet wat ik wil worden :)
Ik heb enkele pagina's geleden even alle stats laten zien, en hulp gevraagd wat het beste was, maar iedereen heeft daar overheen gelezen volgens mij :'(

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Hoppa ik heb m'n eerste red christal opgepakt :Y) . Nu vraag ik alleen: verkopen(zo ja hoeveel zuly) of houden(zoja wat moet ik er dan mee doen). Ik weer nog vrij weinig van dat spul af... je kan het in een slot douwen ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:45
Hier een lijst van de nieuwe clan leden
nr GoT Rose Job lvl
1 Desertraven DesertRaven 64
2 Dubst4r Dubst4r 56
3 Cardinal808 Cardinale 53
4 Polo1987 Polo1987 52
5 Real Pakspul 46
6 FnF FnF 43
7 Elvi 39
8 cm_sicko SickoNL 37
9 Dutch_Hane HAantje 36
10 TheTom TTom 36 gaat er uit
10 Amafi Amafi 36
11 Rakkerzero XtremeAngel 27
12 Bluepanther BluepantherNL 58
13 4th four4th soldier 31
14 DJrDJ666 DJrDJ666 dealer 36
15 blaatpaal NLPOWER hawker 36
16 Calamor Qweto muse 37

Heb ik nu verkeert gelezen of ging Desertraven er nu ook uit?

Ben nu lvl 42 en ik ga nu een beetje naar de support kant op. Ben eerts een attack kant gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
Calamor schreef op woensdag 06 april 2005 @ 18:48:
Heb ik nu verkeert gelezen of ging Desertraven er nu ook uit?

Ben nu lvl 42 en ik ga nu een beetje naar de support kant op. Ben eerts een attack kant gegaan.
DesertRaven gaat er bij mijn weten niet uit.. waarschijnlijk bedoel jij rakkerzero! als jij support muse wordt ga ik jou van harte welkom heten, als Desert het hier mee eens is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

uh waar sta ik in de lijst O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
Jij staat al in ons nieuwe lijstje :D wat je hierboven ziet is een oud lijstje van de 15 eerste members van OoT + de overigen die er in eerste instantie niet bij konden.

[ Voor 12% gewijzigd door Sicko op 06-04-2005 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

cm_sicko schreef op woensdag 06 april 2005 @ 19:15:
[...]

Jij staat al in ons nieuwe lijstje :D wat je hierboven ziet is een oud lijstje van de 15 eerste members van OoT + de overigen die er in eerste instantie niet bij konden.
okay dan :*) d8 al :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedDragon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-06 11:19
moet je een bepaalt level zijn om in die clan te kunnen of want ik ben nu lvl 18 soldier

Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
RedDragon schreef op woensdag 06 april 2005 @ 19:28:
moet je een bepaalt level zijn om in die clan te kunnen of want ik ben nu lvl 18 soldier
min. lvl is 40 voor nu.
later misschien zelfs naar lvl 50.
cm_sicko schreef op woensdag 06 april 2005 @ 18:57:
[...]

DesertRaven gaat er bij mijn weten niet uit.. waarschijnlijk bedoel jij rakkerzero! als jij support muse wordt ga ik jou van harte welkom heten, als Desert het hier mee eens is.
Dan had ik het verkeert gelezen. Ik zat er naar te zoeken maar kon er niks over vinden. Alleen wis ik dat er een sterke er uit ging.

[ Voor 46% gewijzigd door Calamor op 06-04-2005 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Mooi. Tegen de tijd dat ik dat level bereikt heb, is er wel een plekje voor me. En heb ik ondertussen ook genoeg geld. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

zo, haantje komt vrijdag met me 50k langs, ben waarschijnlijk rond 2 uur trug ofzo vant kaarten

en nu krijgk meteen weer een server d/c... overal exceeded... damn

naja, dan strax nog maar ff gaan lvlle... moet toch nog 2 seizoene babylon5 kijke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

4th schreef op woensdag 06 april 2005 @ 20:00:
zo, haantje komt vrijdag met me 50k langs, ben waarschijnlijk rond 2 uur trug ofzo vant kaarten

en nu krijgk meteen weer een server d/c... overal exceeded... damn

naja, dan strax nog maar ff gaan lvlle... moet toch nog 2 seizoene babylon5 kijke...
oftopic:

Hehe babylon 5 :P Kep ze pas allemaal 5 seizoenen dus gekeken Heerlijke serie de beste in zijn soort vind ik...

Ontopic..

Lui laat maar horen als ik welkom ben wil best een knight gaan worden >:)

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
eindelijk lvl 44, en een hele lange wandeling achter de rug , nog even( zo'n 20 lvl's ) en ik kan deze aan :9~ >:)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rvc.dejong/longtrip.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rvc.dejong/survived.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rvc.dejong/hahaha.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rvc.dejong/ohoh.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rvc.dejong/oops.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door DJrDJ666 op 06-04-2005 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Dutch-Hane schreef op woensdag 06 april 2005 @ 18:14:
Hoppa ik heb m'n eerste red christal opgepakt :Y) . Nu vraag ik alleen: verkopen(zo ja hoeveel zuly) of houden(zoja wat moet ik er dan mee doen). Ik weer nog vrij weinig van dat spul af... je kan het in een slot douwen ofzo :P
Ben ik ook wel benieuwd naar.
Ik kreeg zo net 1 Green Crystal en 2 Red Crystal binnen :) .

Tabel kan ook weer geupdate worden.
* Phyxion is hierbij officieel lvl 47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey calamor, ik las net je bericht en je bent van harte welkom. Nu, ik weet niet of je de posts over contributie hebt gelezen, maar deze vrijdag om 20.00 zullen alle clan members en een paar "sponsors" _/-\o_ , in channel 3 bij de clan owner zijn. *Diegene die niet kunnen komen, zullen het geld donderdag/vrijdagmiddag aan mij kunnen overmaken, dit kan ook bij een van de andere clan members als je denkt dat het daar veilig is :P .
edit: FnF die crystals zijn apart niet zoveel waard, maar ik spaar er altijd een hele hoop en dan hebben somigge er best veel geld voor over.....

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2005 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 20:40:
Hey calamor, ik las net je bericht en je bent van harte welkom. Nu, ik weet niet of je de posts over contributie hebt gelezen, maar deze vrijdag om 20.00 zullen alle clan members en een paar "sponsors" _/-\o_ , in channel 3 bij de clan owner zijn. *Diegene die niet kunnen komen, zullen het geld donderdag/vrijdagmiddag aan mij kunnen overmaken, dit kan ook bij een van de andere clan members als je denkt dat het daar veilig is :P .
edit: FnF die crystals zijn apart niet zoveel waard, maar ik spaar er altijd een hele hoop en dan hebben somigge er best veel geld voor over.....
clan :9 .ik heb het geld al lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 16:25:
[...]

TheTom, jammer :'( , maar wanneer we lvl 2 zijn word je als een van de 1sten toegelaten :Y) .

edit; heb je niet iets wat je kan verkopen?
Ik wil graag een auto hebben alleen ga ik die niet snel krijgen als ik 50K aan de clan moet besteden.

Ook heb ik op het internet gelezen dat als je een clan wilt joinen dat een bedrag moet betalen dat je jezelf kan veroorloven.

En ik nog een beetje in de problemen met "of ik jullie wel kan vertrouwen" want bij de vorige clan hadden ze 10K van me gepikt...

Hierbij mijn vraag: Verdien je ook geld door in een clan te zitten (Clanfield ofzo?) + Wanneer (welk level) gaat het geld sneller gaan [Magische level]?

Ik zit dus in een twijfelfase. :r

O ja, vergeten te zeggen, ik ben nu level 37 en ben bezig aan de Woopy King, ik heb net het stuk met de sleutel gedaan.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2005 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens FnF als je een mening van ons wilt hebben over wat je moet worden *Knight vs Champ*, dan kun je het beste even je stats etc.. posten, anders is het voor ons zo lastig om een mening te geven ;) .

edit; TheTom, het is geen probleem :) , je joint gewoon ons als we lvl 2 zijn en dan is het free-of-charge... dus geen probleem :Y)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2005 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu Muse (ga voor Magician) level 46 en wil ook wel in de clan zoals eerder gemeld. Als het echt een Support Muse moet zijn heb ik dus niet genoeg bij te dragen helaas (kan wel wat healen). Hoop dat er nog genoeg mensen afvallen :9

Heb wel voldoende geld (momenteel 470k) om mee te doen :) en vrijdag om 20:00 moet geen probleem zijn.

Overigens, als je de kristallen niet zelf gebruikt (om edelstenen te craften) kun je ze idd verkopen. De rode zijn het meest populair. Ik heb er een paar dagen geleden 6 stuks bij een shopje verkocht voor 12k per stuk. Wellicht kun je ze voor zoiets of iets meer ook zelf in je eigen shopje verkopen. Meestal zie je voor winkels die ze kopen prijzen rond de 8k geboden worden. Let wel op dat er veel semi-scammers zijn die ze voor 4k of minder te pakken proberen te krijgen. Dat is dus veel te goedkoop.

Prijzen van blauwe en groene kristallen liggen een stuk lager. Ik verkoop die tegenwoordig voor zo'n 4k (blauw) of 3k (groen) dan gaat het wel redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!EVEN een heel belangrijk bericht, is er iemand van de aankomende clan die geld genoeg heeft voor leden die op het laaste moment niet komen opdagen? (ikzelf kan 100k extra ophoesten zonodig, maar zijn er mensen die ZEKER komen en dit ook kunnen?
(!! Ik notteer je extra bijdrage en geef het geld aan je terug , wanneer diegene die nietkonden komen de clan willen joinen en betalen
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 20:58:
Trouwens FnF als je een mening van ons wilt hebben over wat je moet worden *Knight vs Champ*, dan kun je het beste even je stats etc.. posten, anders is het voor ons zo lastig om een mening te geven ;) .

edit; TheTom, het is geen probleem :) , je joint gewoon ons als we lvl 2 zijn en dan is het free-of-charge... dus geen probleem :Y)
Hoe lang denk je dat het duurt tot level 2?

Ik zal zorgen dat ik binnen dan al een sterke muse ben.

Hopelijk gaat die luna quest mij pakken helpen om uit die 36-37 situatie te raken.

11 Rakkerzero XtremeAngel 27 <= Level 27 en al een clan?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2005 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 21:03:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!EVEN een heel belangrijk bericht, is er iemand van de aankomende clan die geld genoeg heeft voor leden die op het laaste moment niet komen opdagen? (ikzelf kan 100k extra ophoesten zonodig, maar zijn er mensen die ZEKER komen en dit ook kunnen?
(!! Ik notteer je extra bijdrage en geef het geld aan je terug , wanneer diegene die nietkonden komen de clan willen joinen en betalen
.
ik zal ff kjiken wat ik kan doen, denk dat ik 50k extra wel heb hiervoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 20:40:
Heb de Red Crystals al verkocht, voor 15k per stuk :) De Green Crystals moet ik nog wat geschikts voor tegenkomen.
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 20:58:

Dat heb ik al een paar pagina's geleden gedaan :)
Zal morgen wel even een nieuwe update plaatsen, ben inmiddels ook weer wat lvls verder _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Ik heb al mensen gezien die het kopen voor 16k :Y) . En dat is buyen dus verkopen kan altijd nog wel wat meer opleveren. Maare DJrDJ666 hoe kom je in die map,, ben er nog nooit geweest :+ ook al zit ik (tip: tabel update) op level 46.

Via dat strand 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Rooster op 06-04-2005 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje over parties. Volgens de ROSE site blijft je party informatie opgeslagen ook als je uitlogt. Ik heb dit nog nooit meegemaakt, iemand hier ervaring mee?

http://www.roseon.com/Guide/party.asp
Party information will be memorized even after you disconnect from the game.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2005 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX

AirX

Tweak Guru

Waarom moet je min. level 40 zijn voor de Clan? ik zie ook een stapel Hawkers van onder level 40 :(.....
Ik ben/word trouwens een support Muse, ben nu level 22. Kan ik dan ook eerder in de clan omdat ik zo hard nodig ben? :P (Zo ja, bij wel level dan :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 23:57
AirX schreef op woensdag 06 april 2005 @ 21:32:
Waarom moet je min. level 40 zijn voor de Clan? ik zie ook een stapel Hawkers van onder level 40 :(.....
Ik ben/word trouwens een support Muse, ben nu level 22. Kan ik dan ook eerder in de clan omdat ik zo hard nodig ben? :P (Zo ja, bij wel level dan :P)
Level 40 :?

Je kan toch niet in een party als je vele malen levels lager bent dan de rest, dus hoe zou je dan moeten zien welke mensen gehealed moeten worden.

[ Voor 17% gewijzigd door Cardinal op 06-04-2005 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

GOT Naam
Rose Naam
LVL
First Job
Second Job
DesertRaven
DesertRaven
66
Soldier
Champion
Bluepanther
BluepantherNL
61
Soldier
Champion
Dubst4r
Dubst4r
60
Dealer
Bourgeois
Cardinal808
Cardinale
55
Muse
Magician
Psychoot
Psychoot
57
Soldier
Knight
Polo1987
Polo1987
52
Dealer
Artisan
4Real
Pakspul
52
Muse
Cleric
FnF
FnF
47
Soldier
?
Elvi
Elvi
41
Muse
Magician
cm_sicko
SickoNL
45
Dealer
Bourgeois
Dutch_Hane
HAantje
46
Hawker
Raider
Calamor
Qweto
43
Muse
Cleric
Amafi
Amafi
42
Hawker
Raider
DJrDJ666
DJrDJ666
44
Dealer
Artisan
4th
four4th
43
Soldier
Champion

5 soldiers waarvan:
3 champs
1 knights
1 onbekend
2 hawkers waarvan:
2 raiders
4 dealers waarvan:
2 bourgeois
2 artisan
4 muses waarvan:
2 magician
2 cleric

edit: nieuw member toegevoegd

[ Voor 8% gewijzigd door 4th op 06-04-2005 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Zo eindelijk lvl57, nog 1 lvl en ik kan de Legend Orc Axe aan, iemand toevallig een socket Legend Orc Axe te koop O-)

Ennuh 50k xtra voor een andere member die (nog) niet komt opdagen kan ik ook nog wel ophoesten.

Zal vanavond ofzo ff screenie van me stats posten, weet nl niet of ze dan voor Champ beter zijn, wou eigenlijk voor Knight gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Weet iemand wat een nette prijs is voor Coatmandy Frame, Carbon Wheels en Second engine? Ik ga deze week m'n best doen om ze (niet via npc natuurlijk) te krijgen. Ik ga toch maar dat lizard shield halen :)

Als trouwens iemand deze zooi te koop heeft.. ME, ME, ME :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

zolang je mijn 50K der maar nie aan besteed :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4TH je vergeet ons nieuwe lid, lees de posts terug eens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-06-2022

Saryon

Xienix

Ik geef namens LoT ook 50k, kan natuurlijk niet achterblijven op mn Clan mates :)
Heb eindelijk weer wat geld, 1,3 miljoen, is weer eens lekker :)

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
  • Laatst online: 01-10-2024
.
Hier heb ik wel genoeg voor, zo'n 100k heb ik er voor.
Al heb ik net een marble launcher met 2/15 stats gekocht en 75 hitrate.
Die ga ik wel een keertje refinen denk ik. :9

Edit: Het wordt tijd dat ik een nieuwe router koop :( .
Kom ik net op de server en kan ik spelen, loopt die K*T router vast :'(

[ Voor 12% gewijzigd door Meatbag op 06-04-2005 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Zo net een Socket Legend Orc Axe (1), attack power: 103 / hitting rate:74 / durability: 59 gekocht.
120k leek me niet te duur... Daar wil ik me peridot +4 attack speed in doen. Nu nog ene vinden die dat voor me wilt doen of kan ik dat gewoon zelf doen en wat heb ik nodig?

Hier nu wat screens van me stats, ze zijn wel redelijk om Knight te worden toch? Of zou Champ beter zijn?

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~blom8995/rose/screen040_small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~blom8995/rose/screen041_small.jpg

Skills:
Active
Heavy Attack: lvl 3
Double Attack: lvl 6
Leap Attack: lvl 9
Blood Attack: lvl 2
Divine Force: lvl 1
Spin Attack: lvl 1
Berserk: lvl 1
Shield Barrier: lvl 1

Passive
Weapon Mastery: lvl 10
Harden Body: lvl 10
Armor Mastery: lvl 10
Quick Step: lvl 4
Mental Mastery: lvl 7

Damn, krijg net te horen dat ik om vrijdag 19u moet werken.
Aan wie kan ik dan alvast de 50k geven... ben morgen na 17u erop... voeg me anders maar toe bij friendslist.

[ Voor 9% gewijzigd door Psychoot op 06-04-2005 23:07 . Reden: werken :( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Dubst4r schreef op woensdag 06 april 2005 @ 22:39:
[...]

Hier heb ik wel genoeg voor, zo'n 100k heb ik er voor.
Al heb ik net een marble launcher met 2/15 stats gekocht en 75 hitrate.
Die ga ik wel een keertje refinen denk ik. :9

Edit: Het wordt tijd dat ik een nieuwe router koop :( .
Kom ik net op de server en kan ik spelen, loopt die K*T router vast :'(
Dat heb ik nou ook. Ga toch naar een ander ADSL dusnog ff wachten voor mij. Maar het ergste is dat hij de porten niet door stuurt :( :(

Ik ga voor sec job voor Cleric ben nu net lvl 43 geworden :9~. Op na de 52 heb al een wapen er voor.
Zelf kan ik nog 100k extra op hoesten als het nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 21:24:
Een vraagje over parties. Volgens de ROSE site blijft je party informatie opgeslagen ook als je uitlogt. Ik heb dit nog nooit meegemaakt, iemand hier ervaring mee?

Niemand...? ;(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2005 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
[quote]Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 23:15:
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 21:24:

Niemand...? ;(
Ik ook niet maar het menutje ziet er ook anders uit als bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!EVEN een heel belangrijk bericht, is er iemand van de aankomende clan die geld genoeg heeft voor leden die op het laaste moment niet komen opdagen?
.
Kan eventueel wel wat geld lenen. Voor vrijdag geef ik toch niet veel meer uit en ik verzamel snel genoeg, dus een lening tot ~300k zou moeten kunnen indien nodig (wel graag met getuigen en drievoudige contracten voor de zekerheid :P )

Hoop wel dat ik dan eventueel een redelijke kans maak om in de clan te komen als hij lvl 2 wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kickasz
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Iemand enig idee waar ik de grey woopi kan vinden. Dit heeft namelijk de sleutel die ik nodig heb. Heb Zant afgezocht maar niks kunnen vinden. Of gewoon niet goed genoeg kan ook...? Iemand die het mij kan vertellen op dit late uur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12
Kickasz schreef op donderdag 07 april 2005 @ 00:16:
Iemand enig idee waar ik de grey woopi kan vinden. Dit heeft namelijk de sleutel die ik nodig heb. Heb Zant afgezocht maar niks kunnen vinden. Of gewoon niet goed genoeg kan ook...? Iemand die het mij kan vertellen op dit late uur!
Jij zoekt de Woopy King.
Deze is in de zant-map in het noordoostelijke gedeelte te vinden.
Nadat je een paar first hits gedaan hebt zal de sleutel van jouw zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 07-04-2005 00:20 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kickasz
  • Niet online
thx, en dat op dit late uur! Moet zeggen eerste dag, maar de game bevalt me prima. _/-\o_ Alleen jammer dat je steeds een pokke eind moet lopen om toch nog ergens te komen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Kickasz schreef op donderdag 07 april 2005 @ 00:23:
thx, en dat op dit late uur! Moet zeggen eerste dag, maar de game bevalt me prima. _/-\o_ Alleen jammer dat je steeds een pokke eind moet lopen om toch nog ergens te komen. :X
Ik hoop dat ik snel naar de 50 ben. Wil wel eens in een spel een rijbewijs halen.
Lekker scheuren met die hap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX

AirX

Tweak Guru

Haste lost ook heel wat problemen op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-07 18:19
ik ben inmiddels lvl 43..

(--=) Peace For Everybody (=--)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook nog steeds graag in de clan maar vind het nu een beetje onduidelijk wie er nu wel en wie er niet in zitten want er worden opeens allemaal oude lijstjes opgehaald. En wie hebben er nou een duidelijke kans dat ze in de clan komen als deze lvl up is, vind het allemaal beetje onduidelijk worden.
ohja ben gister ook nog lvl 45 geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op donderdag 07 april 2005 @ 00:19:
[...]

Jij zoekt de Woopy King.
Deze is in de zant-map in het noordoostelijke gedeelte te vinden.
Nadat je een paar first hits gedaan hebt zal de sleutel van jouw zijn.
Nog een tip, koop even een launcher, heb je meer kans op first hits.

O ja, De woopyking spawnt op meerdere plaatsen, in het noordnoordoosten (2 en ) en in het noordoostoosten. (4 op de klok)

Ik liep heen en weer tussen die 2 plaatsen en zag telkens na ongeveer 20 seconden weer een woopy verschijnen, wegens mijn lage charm duurde het wel lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

4th schreef op woensdag 06 april 2005 @ 21:58:
Clan lvl
GOT Naam
Rose Naam
LVL
First Job
Second Job
1
DesertRaven
DesertRaven
66
Soldier
Champion
1
Bluepanther
BluepantherNL
61
Soldier
Champion
1
Dubst4r
Dubst4r
60
Dealer
Bourgeois
1
Cardinal808
Cardinale
55
Muse
Magician
1
Psychoot
Psychoot
57
Soldier
Knight
1
Polo1987
Polo1987
52
Dealer
Artisan
1
4Real
Pakspul
52
Muse
Cleric
1
FnF
FnF
47
Soldier
?
1
Elvi
Elvi
41
Muse
Magician
1
cm_sicko
SickoNL
45
Dealer
Bourgeois
1
Dutch_Hane
HAantje
46
Hawker
Raider
1
Calamor
Qweto
43
Muse
Cleric
1
Amafi
Amafi
43
Hawker
Raider
1
DJrDJ666
DJrDJ666
46
Dealer
Artisan
1
4th
four4th
44
Soldier
Champion
2
TheTom
TTom
36
Muse
Cleric

5 soldiers waarvan:
3 champs
1 knights
1 onbekend
2 hawkers waarvan:
2 raiders
4 dealers waarvan:
2 bourgeois
2 artisan
4 muses waarvan:
2 magician
2 cleric

edit: nieuw member toegevoegd
dit is de lijst die nu de vrijdag lid gaan worden.

verder waren er een paar namen (stuk of 3) die al eerder hadden gezegd dat ze lid wilden worden in het vorige topic, aangezien we toen ook met een first come first serve hebbe gewerkt lijkt het me logisch dat hun (als hun aan minimum lvl voldoen) als eerste toegelaten worden, verder hangt het ook af van hoeveel we al van een bepaald beroep hebbe, hoewel we sommige natuurlijk altijd te weinig hebbe ;)

post hier of je lid wilt worden (voor OoT lvl2, minimum lvl aan te voldoen is 40 opt moment) en of je dit al eerder hebt gezegd in dit of vorige topic, kunne we makkelijk nagaan met precieze tijd en datum
om het makkelijker voor ons te maken, zet hier ff je lvl, beroep en uiteindelijke beroep neer van wat je wilt worden

offtopic:
ja, ik verveel me weer :P
en ja, babylon 5 is goed :) heb in laatste maand seizoen 1, 2 en 3 gekeke, xvid seizoene gedownload
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 09:52:
[...]

Nog een tip, koop even een launcher, heb je meer kans op first hits.

O ja, De woopyking spawnt op meerdere plaatsen, in het noordnoordoosten (2 en ) en in het noordoostoosten. (4 op de klok)
4 op de klok is bij mij toch oostzuidoosten... ;)

[ Voor 25% gewijzigd door 4th op 07-04-2005 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

4th, minimum lvl lijkt me eerder lvl50 (voor lvl2 joiners). Eer dat we lvl2 clan zijn duurt nog wel ff aangezien we 1000 clanpoints moeten hebben.

Check ook ff op de vorige page me post over me stats etc... Zou Knight dan een goede keuze zijn met die stats? En hoe krijg ik die peridot in me Legend Orc Axe?
Moet ook nog ff 50k aan iemand geven aangezien ik opeens moet werken om 19u :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das duidelijk, heb al eerder gezegd dat ik er graag in zou willen. weet niet meer precies wanneer. maar IMHO is het niet helemaal first come first serve geworden anders hadden jullie moeten kijken naar wie zich eerder al opgegeven hadden voor de clan en niet wie het eerst reageerde nadat er iemand uit was gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Psychoot schreef op donderdag 07 april 2005 @ 10:20:
4th, minimum lvl lijkt me eerder lvl50 (voor lvl2 joiners). Eer dat we lvl2 clan zijn duurt nog wel ff aangezien we 1000 clanpoints moeten hebben.
afgesproken tot nu toe is lvl40... kunne we later nog wel over hebbe om dit te verhoge, maar kunnen de nieuwe leden zich er ook naartoe werken.
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 10:22:
Das duidelijk, heb al eerder gezegd dat ik er graag in zou willen. weet niet meer precies wanneer. maar IMHO is het niet helemaal first come first serve geworden anders hadden jullie moeten kijken naar wie zich eerder al opgegeven hadden voor de clan en niet wie het eerst reageerde nadat er iemand uit was gegaan
dat was voor de lvl1 clan, nu hebben we het over de lvl2 clan (ook hebben we gekeken naar welk beroep eruit ging en welke er nieuw bijkwam, muse en soldier gingen weg, kregen we muse en soldier voor terug)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan wil ik wel in lvl 2 clan ben nu lvl 45 Hawker en Second job word Raider

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2005 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 17-08 22:48
* Amafi kijkt even in het schema en ziet tot zijn grote schrik dat hij weer links en rechts flink ingehaald wordt. Ben wel level 43 nu, maar door drukte werk + bijbaantje + sociaal leven zal ik wel nog verder ingehaald worden :(

Spiral kick heb ik officieel uitgesteld. Je hebt er ook nog eens scamper 5 voor nodig en dan duurt het wel lang voordat ik eindelijk van de skill die ik wil gebruik kan maken.

Vol goede moed hoop ik er vrijdag toch bij te zijn om 20.00 uur of iets eerder.
Probeerde gisteren toe ik thuiskwam nog even andere clanleden toe te voegen maar die waren allen offline. Morgen beter zullen we maar zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

zeg dan ook meteen ff welk lvl, job en 2nd job je kiest plz, thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-06-2018
Ik wil ter zijner tijd ook wel in deze clan.

Mijn karakter:

IGN: LectorNL

Level 5x Soldier -> Champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke soldier was er dan uit gegaan? heb net ff paar oude posts uit dit thread door gelezen(heb niks beters te doen) en het is me opgevallen dat er nooi een knight uit is gestapt. als je kijkt naar het tabeletje op pagina 2 en die van deze pagina kun je zien dat er een knight bij is gekomen. die muse was rakkerzooi met xtreme angel, jullie hebben psychoot voor hem in de plaats de clan in gelaten. Ben er bijna zeker van dat ik me niet vergis maar als het wel zo is wijs mij daar dan maar op.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2005 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 11:25:
welke soldier was er dan uit gegaan? heb net ff paar oude posts uit dit thread door gelezen(heb niks beters te doen) en het is me opgevallen dat er nooi een knight uit is gestapt. als je kijkt naar het tabeletje op pagina 2 en die van deze pagina kun je zien dat er een knight bij is gekomen. die muse was rakkerzero met xtreme angel, jullie hebben psychoot voor hem in de plaats de clan in gelaten. Ben er bijna zeker van dat ik me niet vergis maar als het wel zo is wijs mij daar dan maar op.
even een correctie ;)
Ik ben nog altijd gewoon rakkerzero ipv rakkerzooi of whatever.

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 07-04-2005 11:37 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Ik ga morgen uit eten. Dus ik weet niet of in wel op tijd er kan zijn.
Bij wie kan ik geld droppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is idd beetje onoverzichtelijk geworden. Beetje jammer :( Maar dat komt ook een klein beetje dat mensen enthousiast aanmelden maar dan toch afhaken om diverse redenen.
Denk dat de aankomende leader dit ff duidelijk moet maken wie nu wel en wie niet bij de eerste 15 komen. En dat dit voor vrijdag 20:00 voor elkaar komt. Duidelijkheid is altijd fijn ;)

Verder eventueel tekort aan geld kan ik deels opvangen. Heb geloof ik nog wel 250k over. Maar zo te zien wordt dat geen probleem :)

Ben er vrijdag denk ik wel. Zal ervoor zorgen dat ik voor die tijd ben ingelogd, maar mogelijk niet precies om 20:00 in de buurt ben. Maar dat komt allemaal wel goed :)

Van weekend maar eens nar lvl 65 komen, hopelijk met mijn mede clanleden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4th schreef op donderdag 07 april 2005 @ 10:10:
4 op de klok is bij mij toch oostzuidoosten... ;)
Ben ik nu al zo slecht bezig, dan bedoel ik dus 1 en 2 :-)

Ik vind het minimum level 40 erg goed gekoze, ik zal dan zien dat ik zowat in het midden van de clanlevels raak als de clan bij level 2 komt, hopelijk laten jullie regelmatig ook weten hoeven punten je al hebt en hoeveel nog te gaan, dan kan ik zorgen dat ik op tijd in de clan raak.

Als ik jullie toevallig zie rondlopen dan zal ik jullie wel helpen door wat stats te geven. :-)

O ja, in welke channel spelen jullie als clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 11:25:
welke soldier was er dan uit gegaan? heb net ff paar oude posts uit dit thread door gelezen(heb niks beters te doen) en het is me opgevallen dat er nooi een knight uit is gestapt. als je kijkt naar het tabeletje op pagina 2 en die van deze pagina kun je zien dat er een knight bij is gekomen. die muse was rakkerzooi met xtreme angel, jullie hebben psychoot voor hem in de plaats de clan in gelaten. Ben er bijna zeker van dat ik me niet vergis maar als het wel zo is wijs mij daar dan maar op.
je hebt gelijk, eerst was het 5 muses en 4 soldiers, nu net andersom, waarom er toen niet meer terug was gekeke naar andere mense die in ander topic lid wilden worden weet ik zo niet, heb alleen de naam toegevoegd toen ze zeiden dat "het nieuwe lid" vergeten was. maar denk nu dat ik later de oude post weer voor de dag heb gehaald nu wel de first come first serve gebruike, lijkt me wel het beste iig, maark ben der maar 1 van de 15..
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 11:41:
Ik vind het minimum level 40 erg goed gekoze, ik zal dan zien dat ik zowat in het midden van de clanlevels raak als de clan bij level 2 komt, hopelijk laten jullie regelmatig ook weten hoeven punten je al hebt en hoeveel nog te gaan, dan kan ik zorgen dat ik op tijd in de clan raak.

Als ik jullie toevallig zie rondlopen dan zal ik jullie wel helpen door wat stats te geven. :-)

O ja, in welke channel spelen jullie als clan?
denk da we regelmatig het lijstje bijhouden, ik iig wel, is er tenminste beetje overzicht van het geheel.

dacht da we gestemd hadde en de meeste voor ch3 hebbe gekoze... maar als je langer dan 2 min op ch3 zit te ramme ga ik toch gewoon random probere ofk der ergens op kom, schijt aan welk channel of der moet iets speciaals te doen zijn :P

[ Voor 31% gewijzigd door 4th op 07-04-2005 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ORi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-12-2024

ORi

Magician

hallo allemaal :D

ik ben hier vrij nieuw, maar ik heb ook wel interesse om bij jullie clan te komen,

of gewoon wat buddys te maken

ik ben een level 39 Muse

en ik heb ambitie om een Magician te worden :X

ORi wiehowaaaaa :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Laatst online: 14-09-2024
Ik speel nu nog op kanaal waar ik in kan komen :P maar als straks de clan bestaat zal ik veelal in channel 3 te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

dan maar meteen ff lijstje make met potentiële members

ekmor>
ori>lvl39>muse>magician

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey iedereen, even voor alle duidelijkheid;
Zoals jullie weten komt er morgen een clan en in deze clan zitten 15 mensen, namelijk;
DesertRaven
Bluepanther
Dubst4r
Cardinal808
Psychoot
Polo1987
4Real
FnF
Elvi
cm_sicko
Dutch_Hane
Amafi
DJrDJ666
Calamor
4th
Wanneer wij lvl 2 zijn, word er eerst gekeken naar de mensen die zich als 1ste hebben aangemeld om in de lvl 2 clan te komen.

Ten tweedde, voor de mensen die vrijdag om 20;00 niet kunnen komen, ik ben vandaag online en morgen.
Nu iedereen die graag deze clan wil joinen, stop met posten!! *servers raken overvol :P *, wanneer de clan lvl 2 is zal ik dat wel laten weten en dan kun je een bericht achter laten wie wil joinen.
We hebben besloten om in channel 3 te gaan zitten (hier zal ook de clan opening zijn :*) ), maar als channel 3 niet lukt zullen we channel 2 als 2e optie houden (channel 1 kan ook, maar het is handiger als we afspreken dat channel 2 de 2e optie is, als jullie dit anders willen kun je dat morgen op de clan chat vermelden.
).

Als er nog iets is, wat onduidelijk is vraag het gerust... ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
roger that! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

duidelijkheid :)

Voor de mensen van lvl2 clan. Dit gaat gewoon nog een tijdje duren. Zo snel gaat dat niet met die clanpoints. Maar we zullen onze best doen uiteraard. Alleen zit een beetje in over de clerics :P Deze zijn gewoon belangrijk (vind ik dan) Hoop dat we 2 active clerics kunnen hebben in OoT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 12:26:

Voor de mensen van lvl2 clan. Dit gaat gewoon nog een tijdje duren. Zo snel gaat dat niet met die clanpoints. Maar we zullen onze best doen uiteraard. Alleen zit een beetje in over de clerics :P Deze zijn gewoon belangrijk (vind ik dan) Hoop dat we 2 active clerics kunnen hebben in OoT :)
Vanaf welk level kan je de tweede job doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

level 70, dan kun je een quest doen om second job te worden :)

Soldier ==> Knight of Champion
Muse ==> Magician of Cleric
Dealer ==> Artisan of Bourg-nogiets
Hawker ==> Raider of Scout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Waarom gaan de Soldiers van het "huidige" OoT voor Champ en niet voor Knight?
Voor de 3e keer :+ , check ff me stats paar posts terug of ze een beetje goed zijn voor Knight ipv Champ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kickasz
  • Niet online
Ik ben momenteel level 15 en geloof dat dit de laatste mogelijkheid was om eventueel je level punten te kunnen resetten... Misschien kan iemand mij vertellen of ik mijn punten goed heb ingevuld en zo niet hoe ik ze dan het beste kan invullen.

Str: 30
Dex: 26
Int: 21
Con: 31
Cha: 15
Sen: 19

Job: Soldier :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Kickasz schreef op donderdag 07 april 2005 @ 13:10:
Ik ben momenteel level 15 en geloof dat dit de laatste mogelijkheid was om eventueel je level punten te kunnen resetten... Misschien kan iemand mij vertellen of ik mijn punten goed heb ingevuld en zo niet hoe ik ze dan het beste kan invullen.

lijkt me best redelijk, vanaf nu eik alles op strength, maar check 7hearts forum mense, daar kun je beste guides vinde over welke stats waar en welke skills het beste zijn!!

[ Voor 3% gewijzigd door 4th op 07-04-2005 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Kickasz schreef op donderdag 07 april 2005 @ 13:10:

Ja ze zijn wel redelijk goed verdeeld.
Sensibility vind ik persoonlijk ook wel een goeie stat omdat je daarmee Battle, Critical en Skill Damages omhoog pompt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kickasz
  • Niet online
4th schreef op donderdag 07 april 2005 @ 13:13:
[...]

lijkt me best redelijk, vanaf nu eik alles op strength, maar check 7hearts forum mense, daar kun je beste guides vinde over welke stats waar en welke skills het beste zijn!!
Ok daar maar even zoeken. Ben iig al blij dat ik het redelijk goed gedaan heb :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Laatst online: 14-09-2024
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 12:26:

* 4Real voelt zich vereerd O+

Ik ben een volledig cleric enige skills die ik heb voor aanval is Mana Bolt lvl3 en Magic Arms Mastery lvl 9 ik wil me uiteraad nog wel een beetje kunnen verdedigen. Voor de rest stop ik alles in support misschien nog Summon Mastery op lvl 1 of 2 zodat ik 2/3 bonefires kan maken dan gaat de MP weer sneller vooruit laatst uitgevonden dan als je 2 bonefires hebt je MP echt met sprongen vooruit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.
Ik kan je niet garanderen dat ik om 8:00 aanwezig ben, kan ook een hald uurtje vertraging 8) , dan moeten jullie maar wachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psychoot schreef op donderdag 07 april 2005 @ 13:04:
Waarom gaan de Soldiers van het "huidige" OoT voor Champ en niet voor Knight?
Voor de 3e keer :+ , check ff me stats paar posts terug of ze een beetje goed zijn voor Knight ipv Champ O-)
Waarom?

Omdat ik skills heb gekozen om vooral champion te boosten. Dus die defence skills helemaal niet genomen en dus Leapattack en Berserk maxen. Stond mooie Champ en knight guide op 7hearts. die ff doorlezen en toen koos ik daarvoor dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een vraagje, kunnen jullie mij uitleggen (of handige links geven) over wat een union battle is.

Google geeft informatie over rozen of je komt uit bij een ander spel met unions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 17-08 22:48
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 13:45:
Nog een vraagje, kunnen jullie mij uitleggen (of handige links geven) over wat een union battle is.

Google geeft informatie over rozen of je komt uit bij een ander spel met unions.
http://www.7hearts.net
Staan een hoop guides op voor elke union, battles en meer.
Ook voor muses, soldiers, hawkers en dealers.
Kijk dus op het forum daar, als de site weer up is dan.
Net deed ie het nog >:)

[ Voor 7% gewijzigd door Amafi op 07-04-2005 13:58 . Reden: De site lijkt nu overbelast, of ligt eruit. Zal je altijd net zien als je een link doorgeeft ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damm rot servers :S, ik ben mijn party kwijt (lvl 27 party)....... sniff sniff. Heeft iemand al gehoord of ze iets aan die servers gaan doen? (t zal wel niet.... maar who knows?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amafi schreef op donderdag 07 april 2005 @ 13:51:
[...]

http://www.7hearts.net
Staan een hoop guides op voor elke union, battles en meer.
Ook voor muses, soldiers, hawkers en dealers.
Kijk dus op het forum daar
Trage site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel een goede site tho, ik heb daar iig een heleboel geleerd over het spel en de jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Oke ik k graag snel antwoorden nodig van jullie lui >:)

Ik zie hier in een shop een Coatmangdy frame (slotted) dur:45 voor 184740
Coatmangju frame (slotted) dur:45 voor 222240

Geld zat maar welke is beste prijs/qualiteit? Hoop dat er een aantal nu dit forum aan het doorlezen zijn voordat ze weg zijn :Y)

Toch maar de dure gehaald, die is bij npc 318 dus de prijs valt (volgens mij) wel mee. En JA ik heb het ook gedaan om te patsen :P

[ Voor 17% gewijzigd door Rooster op 07-04-2005 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volvados
  • Laatst online: 27-08 15:53
Heb net een Coatmangdy (slotted) dur: 51 voor maar 200K gekocht, dat zal wel goed zijn want bij NPC is het maar ergens in de 30 en kost het 50K meer

[ Voor 4% gewijzigd door Volvados op 07-04-2005 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:27

Haan

dotnetter

Durability voor karts maakt volgens mij geen zak uit. Mijn kart heeft nog altijd 100% en ik heb m al behoorlijk lang :)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 23:57
Haan schreef op donderdag 07 april 2005 @ 15:36:
Durability voor karts maakt volgens mij geen zak uit. Mijn kart heeft nog altijd 100% en ik heb m al behoorlijk lang :)
En volgens mij is die 100% de benzine die ook nog niet is geimplementeerd
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.