Yahoo! Mail-servers down?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Topicstarter
Ik denk dat ik een probleem heb met Yahoo! Mail. Normaal gebruik ik Thunderbird om mijn mails te checken (icm met Yahoo! Pops enz.), dat ging zonder problemen. Maar gisteren zat ik achter mijn pc toen Thunderbird opeens zo'n popup-melding gaf 'downloading e-mail from yahoo', 'checking e-mail status' en van die dingen, met zo'n progress bar die na tien minuten nog altijd volledig leeg was. Ik maakte mij er niet druk om, want mails van hotmail en Telenet (Belgische provider) kreeg ik vlot binnen. Nu heb ik vandaag hetzelfde, dus ben ik maar es via mijn browser gaan proberen, en ik kan dus niet op de mail van Yahoo! :( :(. Soms geraak ik op de loginpagina, ik kan op de portaalsite inloggen, maar aan mijn mails geraak ik niet... Ik heb het geprobeerd met Opera (standaardbrowser), en daarna ook met IE omdat ik dacht dat het misschien aan Opera lag (MS flikt graag zo van die dingen voor Hotmail enz, verminderde functionaliteit, dat vinden ze o zo leuk blijkbaar). Maar net hetzelfde probleem. Nu vroeg ik mij dus af of er nog mensen die niet op hun Yahoo!-account konden :?

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Topicstarter
K laat al maar, heb t gevonden... Blijkbaar blokkeerde PeerGuardian een paar IP's van Yahoo!. Nu werkt alles terug netjes zoals t moet :)

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

meukee \o/

Dit topic is gesloten.