Toon posts:

Daemon tools

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om meerdere drives aan te maken met daemon tools?
Ik heb er nu 4, en meer "numbers of devices" kan ik niet selecteren....

Ik draai winXP, en ik heb versie 3.47 van DT

• Omebas
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-02 20:48
Mag ik vragen waarom je dat wil?

• Rataplan_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 20:21
Ik heb er nu 4, en meer "numbers of devices" kan ik niet selecteren...

wat denk je dan zelf? Nee dus.

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 21:11

CmdrKeen

Krentenboltosti

Google-de-google: http://www.daemon-tools.cc/dtcc/portal/viewtopic.php?t=457
I want/need more than 4 virtual CDs

NO! You cannot have more than 4 virtual drives, and this will never ever be changed. If you want such feature, buy alcohol 120% or some other commercial software. Daemon-Tools is free for personal use, so don't complain!

You can also check out some 3rd party tools, from the main page . Some of these are alternative front-ends, and quick mounting tools, which let you mount images more easily and quickly.

Bloed, zweet & koffie

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Meer kan niet naar ik weet. Maar waarom wil je er meer wordt je systeem niet echt sneller van.

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• Omebas
HerbyNL schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 15:17:
Meer kan niet naar ik weet. Maar waarom wil je er meer wordt je systeem niet echt sneller van.
Met photoshop moet het wel lukken om er meer dan 4 in je explorer te krijgen.

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Omebas schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 15:21:
[...]

Met photoshop moet het wel lukken om er meer dan 4 in je explorer te krijgen.
Met photoshop is de force ook met mij, maar dit lijkt me niet echt relevant voor de TS

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• Omebas
HerbyNL schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 15:22:
[...]

Met photoshop is de force ook met mij, maar dit lijkt me niet echt relevant voor de TS
Mischien niet.. tenzij hij verteld heeft tegen z'n vriendjes op msn dat ie 8 dvd bakkers in zijn pc heeft en moet nu een pic laten zien ;).. ach ja we horen vast wel waarvoor ie het nodig heeft

Verwijderd

Topicstarter
Dat klopt, ik heb mijzelf flink in de nesten gewerkt, omdat ik inderdaad gezegd heb, dat ik 17 dvd branders heb!

Ik word gewoon doodmoe van het continue wisselen van mn games cd-roms als ik een ander spel wil spelen! en met daemon tools is dat dus niet nodig.
Ik kan nu helaas niet meer dan 4 game cd's laten draaien, aangezien ik ongeveer 10 games tegelijk speel voor de afwisseling....

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2005 17:13 ]

Verwijderd

Dan download je maar die bepaalde stukjes software waardoor een DVD/CD-ROM in de drive niet meer nodig is. Y'know what I mean :) ?

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Probeer gewoon meerdere cd/dvd-emulator programma's. Bij Nero zit er een, Alcohol 120% heeft er ook een.

edit: Google verricht weer wonderen, quote van de Alcohol 120% site:
No other software available enables you to create up to a staggering 31 virtual drives, allowing you to run your game images at over 200X faster than from a conventional CD-ROM. Alcohol 120% is a powerful utility that uses a unique combination of options to ensure a perfect back up every time.

[ Voor 83% gewijzigd door fsfikke op 31-03-2005 19:16 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

Zoals hierboven al aangegeven had je dit met wat eigen initiatief en zoekwerk zelf best kunnen vinden en hier ben je in het verleden ook al vaker op gewezen. Lees Algemene gedragsregels (Netiquette) nog maar eens door.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.