Toon posts:

[Outlook Express 6] Account echt verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had zojuist een tijdelijk account aangemaakt in outlook express 6 op het zelfde pop en smtp account als het main account in outlook express. Na mijn mail bekeken te hebben wilde ik het account weer verwijderen zodat mijn mail hier niet meer binnen komt. Dat ging allemaal goed, maar als ik outlook express nou op laat starten in het "Main identity" (omdat daar alle mail in staat en binnenkomt van de gebruiker hier) blijft de naar mijn account verzonden mail hier nog steeds binnen komen, okal heb ik het account verwijderd. Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?

thx

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08 21:00

JohnD

Bernd

staan de gebruikersnaam en wachtwoord bij het account in "main identity" goed ingevuld?

misschien heb je het verkeerde account verwijderd aangezien je een 2e account had aangemaakt met dezelfde pop en smtp

[ Voor 49% gewijzigd door JohnD op 31-03-2005 15:31 . Reden: Ik moet toch echt eerst mijn reply eens lezen voor ik hem post ]

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Verwijderd

Topicstarter
main identity maakt gebruik van alle 2 de accounts die er in stonden, de mail van beide accounts kwam op main identity binnen, dit gebeurt nu nog steeds, okal heb ik dus mijn tijdelijke account verwijderd.

Ik heb er dus 1 verwijderd maar er komt op main identity nog steeds mail van alle 2 de accounts binnen.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Account Manager

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Alles uit die map verwijderen? Ik zie namelijk geen key met daarin duidelijk welke voor welk mail account is.