Toon posts:

[JAVA] BEA8 / Jbuilder 2005 & office documenten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het hier iemand gelukt om Office documenten te hosten op een BEA8 webserver?
Ik ben er nu al een tijdje mee aan het klooien maar krijg het gewoon niet voor elkaar.

Het volgende heb ik al allemaal geprobeerd:

Direct op de webserver zelf:
D:\bea8\weblogic81\server\bin\applications\media\documents een excel file neergezet.
deze word wel gevonden, maar laat de source code zien van het bestand, Excel word niet opgestart.
In de WEB-INF map (die staat onder: D:\bea8\weblogic81\server\bin\applications\media\WEB-INF)
staat in het bestand web.xml o.a. het volgende:
<web-app>
<mime-mapping>
<extension>.xls</extension>
<mime-type>application/msexcel</mime-type>
</mime-mapping>
</web-app>

Helaas zorgt dit er niet voor dat Excel geladen word.
Ook staat dezelfde info in het Jbuilder2005 project in de Deployment Descriptor.

De file direct in het Jbuilder2005 project invoegen gaat niet, omdat ik als file type geen excel document kan kiezen.
Onder de properties van het project en of de webapp kan ik ook niet als resource een type aanmaken zodat ik eventueel Excel zou kunnen toevoegen.

PDF documenten vreet ie wel. Maar ja, niet alles kan in PDF omdat er dan niks meer in bewerkt kan worden. Ik zou het kunnen zippen ofzo maar dat vind ik niet gebruiksvriendelijk genoeg.

Tips anyone?

Verwijderd

Topicstarter
*Schop*

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er dan helemaal geen Tweakers die BEA gebruiken om een website te hosten en daarop Office docs hebben staan?

Verwijderd

Topicstarter
anyone?