[mp3] SupportPlus 512 MB hoe tussen mappen switchen?

Pagina: 1
Acties:
  • 715 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46284

Topicstarter
Ik heb een MP3 speler van SupportPlus met 512 MB. Wanneer ik 4 mappen op het ding heb staan kan ik niet kiezen welke map hij afspeelt. Ik zou ik dus bijv nu in map 1 zitten en ik wil een nr uuit map 4 dan moet ik constant op next drukken. Dat moet tcoh anders kunnen lijkt me. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als het ding geen functie heeft om van map te switchen zal het ook wel niet mogelijk zijn lijkt me.
Misschien de firmware upgraden? (als er firmware is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

Zou een firmware update moeten zijn die dat moegelijk maakt, maar die werkt bij mij niet naar behoren....
Staat op supportplus site ( http://www.supportplus.org/download/mp3/S417_20050127.exe )

"Grandma was slow, but she was old....!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
hoe installeer ik die driver in helmelsnaam. via deze link http://www.supportplus.fr...v2512_342_mp_4011_422.zip krijg ik de filmware die ik nodig heb. maar er zit geen beschrijving bij HOE ik ze moet installeren. En aangezien het filmware is wil ik niet zomaar iets doen. wie heeft een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143479

is er geen speciaal flash programma om de bios te flashen?

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 143479 op 05-05-2005 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Staat het niet in de handleiding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
nope. zoals jullie zien heb ik deze vraag al een tijd geleden gesteld. Maar sinds kort staan die filmwareupdates pas op die site. Maar er wordt nergens gezegd hoe het moet. ook vreemd dat het gedownloade pakketje aangeeft dat het sigmatel drivers zijn terwijl i een supportplus heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Misschien het bestand op de mp3speler zelf zetten, en dan op het knopje "upgrade firmware" drukken op je mp3speler zelf (gokje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hmm ja het is inmiddels gelukt met het bijbehorende filmwareupgradeprogramma wat erbij zat |:( 8)7
Maar het probleem is niet opgelost want de upgrade was nou niet echt bepaald een upgrade aangezien ik die filmware al had :/

Heeft iemand anders hier een Supportplus 512 mb die dit (navigeren tussen mappen) ook heeft en het opgelost wil hebben?!!

Edit: Ik weet niet of iemand hier een beetje frans kan maar hier staat volgens mij wat ik nodig heb (onder nummer 9) http://globulenann.free.fr/faq.html#quest9.
De filmware die hierbij hoort geeft echter niet de juiste functie weer. Vol + en - werkne bijv niet.

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 46284 op 06-05-2005 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99760

FiRmware.....

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 99760 op 10-05-2005 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99760

nou je maakt deze fout minstens 8 keren, lijkt me toch wel handig als je het goed opschrijft....

maar sorrie dat ik je verbeterde.... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja geeft ook niet. Ik was ook in de veronderstelling dat het filmware was. Dus ik zou je moeten bedanken. Bij deze....bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105458

Anoniem: 46284 schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 16:09:
hoe installeer ik die driver in helmelsnaam. via deze link http://www.supportplus.fr...v2512_342_mp_4011_422.zip krijg ik de filmware die ik nodig heb. maar er zit geen beschrijving bij HOE ik ze moet installeren. En aangezien het filmware is wil ik niet zomaar iets doen. wie heeft een idee?
ja..ik heb het zo gedaan:

1 de zipfile downloaden, de zipfile openen.

2 de files kopieren naar C:\Program Files\SigmaTel\MSCN (dat is het programma'tje dat erbij geleverd is)

3 stupdaterapp.exe (in diezelfde map) aanklikken,dat prgrammatje kopieert de files naar de player toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja heb ik gedaan maar dan lopen alle functies door elkaar. Playknop doet niks meer evenals de vol+ en vol - knop. Dus die kloppen niet. Even wachten dus op een nieuwe fiRmware update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105458

ik heb deze gedownload van dezelfde franse site.
dit is een engelstalige versie, die moet werken.

http://globulenann.free.f...ware_2.512.419_NAV_EN.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@Bartello: hmm die laatste werkt niet oke hoor. Alle knoppen zitten zo door elkaar. Waarschijnlijk heb jij toch een andere. Mijn supportplus heeft 512 mb geheugen, bij het aangaan staat er 'mp3 player' en boven het display staat 'support plus'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149286

Firmware updates zijn te verkrijgen via www.supportplus.org/download/mp3.

Het probleem tussen de verschillende mappen kun je maar op 1 manier oplossen.

De mp3 speler werkt alfabetisch, als je een bepaalde volgorde wilt, zul je er dus een a, b, c etc. voor moeten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FranciscusK
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-06 13:39
Mijn vriendin heeft net een SupportPlus 512 MB mp3 speler (SP-MP324A-0172) gekocht bij de Kijkshop. Er zit echter alleen een 'Quickstart Guide' bij, waarin staat dat de volledige handleiding op de bijgeleverde CD staat. Die CD bevat echter alleen een driver. Op e-mail aan service@supportplus.org wordt hardnekkig niet gereageerd. Heeft iemand een idee waar ik een handleiding kan vinden? Zonder handleiding is er niet achter te komen hoe het ding werkt.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

FranciscusK schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 20:05:
Mijn vriendin heeft net een SupportPlus 512 MB mp3 speler (SP-MP324A-0172) gekocht bij de Kijkshop. Er zit echter alleen een 'Quickstart Guide' bij, waarin staat dat de volledige handleiding op de bijgeleverde CD staat. Die CD bevat echter alleen een driver. Op e-mail aan service@supportplus.org wordt hardnekkig niet gereageerd. Heeft iemand een idee waar ik een handleiding kan vinden? Zonder handleiding is er niet achter te komen hoe het ding werkt.. :'(
Tsja, dat heb je met een dergelijk goedkope speler. Als je support zoekt dan ben je vaak aan het verkeerde adres (al doet de merknaam anders vermoeden :) )

Maare, kun je het niet zonder handleiding? Zo ingewikkeld is dat apparaatje toch niet? Heb je trouwens op de site van de fabrikant gekeken?
Pagina: 1