Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
Kun je wel afknippen, is heel simpel. Zitten maar een paar draadjes is RGB, sync en nog wat.
Verwijderd
er is 1 pinnetje wat niet gebruikt word, bij de ene monitor zit dat er wel aan en bij de andere weer niet, maar meestal let niemand daar op.
Ik weet niet of een nieuwe kabel met connector duur is, maar die lijkt me toch niet zo heel moeilijk erop te zetten ?Op dinsdag 09 januari 2001 13:28 schreef asmoday het volgende:
Maar er van uit gaande dat dit iig niet goed is, hoe kan ik dit oplossen? Het lijkt me dat je niet zo makkelijk even de boel er af kan knippen en een nieuwe er op zet.
(tenzij je moet gaan solderen, wordt nooit zo mooi als het was...)
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
Wat voor merk monitor heb je.
Spreek uitervaring dat bv IIyama er niet moeilijk over doet.
Mocht je de kans hebben om bij het filiaal van de TD te komen dan verhelpen ze het meestal direct.
Wat je ook kunt doen is er een andere kabel/stekker aan zetten.
Let wel goed op dat je de zelfde pinbezetting gebruikt en ook een kwalitatief goede stekker.
Spreek uitervaring dat bv IIyama er niet moeilijk over doet.
Mocht je de kans hebben om bij het filiaal van de TD te komen dan verhelpen ze het meestal direct.
Wat je ook kunt doen is er een andere kabel/stekker aan zetten.
Let wel goed op dat je de zelfde pinbezetting gebruikt en ook een kwalitatief goede stekker.
And The Only One
Bij mij is er ook eens een pinnetje afgebroken (stekker verkeert om op de pjoeter aansluiten
) Stukje van een paperclip afgeknipt en in de stekker gedrukt.
Heeft 3 jaar zonder problemen gewerkt (eigenlijk werkt ie nog steeds, maar heb een nieuwe monitor gekocht)
Heeft 3 jaar zonder problemen gewerkt (eigenlijk werkt ie nog steeds, maar heb een nieuwe monitor gekocht)
The ramblings of an idiot
Pagina: 1