Het volgende probleem doet zich voor
ik heb het volgende domein www.domein.com (Fictief dan hè
) bij namezero(no spam). deze verwijst naar mijn webspace bij Wanadoo (wederom geen spam)
daar kan ik aangeven dat "Pass subdirectories" aan moet staan.
als ik naar www.domein.com/test ga werkt het niet. Terwijl home.wanadoo.nl/domein/test wel werkt. Dus ik dacht "Pass subdirectories" optie werkt niet. Namezero mailtje gestuurd(nog geen antwoord terug nog)
Kijk ik mijn collega op de pc dan werkt het wel. Ik dacht nog namezero heeft het probleem opgelost. kijk op mijn eigen werk pc . werkt het niet.
Kort samen gevat:
thuis pc met XP SP2 + IE:werkt niet (adsl via wanadoo)
werk pc met XP + IE: werkt niet (achter proxy)
Collega PC met XP SP2 + IE en Firefox: werkt (ook achter proxy)
Collega PC met W2K+ IE : werkt (ook achter proxy)
Wat is nu het probleem. behalve mezelf
het probleem ligt niet bij wanadoo want een subdomein die linkt naar lycos werkt ook niet.
Subdomeinen is ook niet het probleem niet wat ik heb ze ook naar wanadoo gelinkt
ik heb het volgende domein www.domein.com (Fictief dan hè
daar kan ik aangeven dat "Pass subdirectories" aan moet staan.
als ik naar www.domein.com/test ga werkt het niet. Terwijl home.wanadoo.nl/domein/test wel werkt. Dus ik dacht "Pass subdirectories" optie werkt niet. Namezero mailtje gestuurd(nog geen antwoord terug nog)
Kijk ik mijn collega op de pc dan werkt het wel. Ik dacht nog namezero heeft het probleem opgelost. kijk op mijn eigen werk pc . werkt het niet.
Kort samen gevat:
thuis pc met XP SP2 + IE:werkt niet (adsl via wanadoo)
werk pc met XP + IE: werkt niet (achter proxy)
Collega PC met XP SP2 + IE en Firefox: werkt (ook achter proxy)
Collega PC met W2K+ IE : werkt (ook achter proxy)
Wat is nu het probleem. behalve mezelf
het probleem ligt niet bij wanadoo want een subdomein die linkt naar lycos werkt ook niet.
Subdomeinen is ook niet het probleem niet wat ik heb ze ook naar wanadoo gelinkt