I/O shield voor Asus P4P800SE

Pagina: 1
Acties:

• NNF
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-05 21:17
Ik heb laatst een kaduuk Asus P4P800 moederbord opgestuurd ter reparatie; gisteren stond ineens UPS voor de deur met een splinternieuw P4P800SE bordje. Toch aardig, al kan ik er zelf niets mee :+

Maar goed, wat ik nu eigenlijk mis is het I/O shield voor dit bordje. Heeft iemand enig idee waar ik dat vandaan zou kunnen halen? Ik heb al geprobeerd om AsusTek Holland te bellen, maar die nemen zoals gewoonlijk niet op; ik had nog een emailadres van iemand die daar werkt, maar daar kreeg ik een "out of office" autoreply op, dus dat schiet ook al niet op. Iemand verder nog een idee? Ik zoek niet echt iets heel speciaals, de aansluitingen zijn als volgt (van boven naar beneden, ongeveer): 2x PS/2, SP/DIF, 1 COM poort, 1 LPT poort, 2xUSB, 2xUSB + LAN, 3x audio.

:)

Verwijderd

Ga naar je lokale PC shop, die hebben vast nog wel wat I/O shields over. Overigens voldoet elk metalen plaatje wel met de gaatjes op de juiste plekken (en dat kun je met een figuurzaagje/boortje wel zelf maken zoals je nodig hebt).

Verwijderd

Je kan dat ding toch gewoon weglaten? ik heb ze ook niet zitten in mijn pc's ze zitten alleen maar in de weg vind ik.

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 13:00:
Je kan dat ding toch gewoon weglaten? ik heb ze ook niet zitten in mijn pc's ze zitten alleen maar in de weg vind ik.
Die dingen zitten er dus om ruis door straling van buitenaf te voorkomen (kooi van faraday) ... Naast de nette afwerking hebben ze dus wel degelijk ook een functie.

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

Verwijderd

en dat je niet per ongeluk een usb stick dwars langs je seriele en je ps2 port stopt waarbij je hand klem komt te zitten en vervolgens het bloed op je moederbord druipt waarna de brandweer je uit deze benarde postite moet manouvreren :X

ter bescherming dus :P

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-07 18:01
En natuurlijk zodat er niet zoveel stof in je pc komt, wat toch wel heel belangrijk is bij een pc. _/-\o_

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

• NNF
Hm... ik heb er wel één op eBay gevonden... maar om nou 7 euro voor zo'n dom plaatje te betalen? ;(

Ik zal nog eens even mailen naar de maar liefst 2 computerzaken die deze stad rijk is :+

• NNF
euss, bedankt voor de tip :) Voor een paar euro kon ik er 1 krijgen bij een computerzaak hier in de stad. Mooi geregeld :)

Iemand een P4P800SE kopen? :+

Verwijderd

NNF schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 15:53:
euss, bedankt voor de tip :) Voor een paar euro kon ik er 1 krijgen bij een computerzaak hier in de stad. Mooi geregeld :)

Iemand een P4P800SE kopen? :+
ja hoor kan ik er een amd64 in doen B)

Verwijderd

Van de asus site
Socket 478 for Intel Pentium 4/Celeron up to 3.2GHz+
Dus werkend erin krijgen zal wel niet zo simpel zijn. :P
Pagina: 1