Virus probleem !??! help !!

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Anheuer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-06-2022
Ik heb een computer en daar krijg ik steeds rechts onderin een balkje van search the web ofzo..

als ik er op ga met me muis komt hij omhoog..

ik heb avg, hitmanpro en hijackthis geprobeert

maar ik krijg hem niet weg ..

weet iemand hoe ik hem weg kan krijgen ..

alvast bedankt..

Grtz. Alex

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Anheuer, de "GoT-nettiquette" ken je ondertussen: leef die dan ook even na. Lees bijv. Remy in "hardware vraag." nog eens ;)

etc. Zeggen dat je die programma's hebt geprobeerd helpt niet tot het komen tot een oplossing, behalve dat we kunnen wijzen naar http://gathering.tweakers...D=&select_forum=#hitstart

Dit topic sluit ik modat je al vaak is gevraagd om een topicstart te maken die beter op GoT past. Lees Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten nog eens door en open evt. een nieuw topic met meer informatie en een topictitel die aangeeft wat nu eigenlijk je vraag is. Het woord 'virus' doet vermoeden dat je een virus hebt maar dat blijkt nergens uit *(sterker nog: de symptomen duiden op iets anders). Ook is dat woord in Beveiliging & Virussen een beetje een dooddoener en zijn !!!?? en het woord 'help' niet nuttig, gebruik die ruimte dan voor een goede beschrijving voor je vraag ;)

offtopic:
En lees je mail zo even.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.