Toon posts:

[PC] Beste massive army spel

Pagina: 1
Acties:
  • 94 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek eigenlijk een spel zoals Age of Empires (I, II) / Mythology

Maar omdat deze een limiet op hun populatie hebben vind ik het soms niet erg leuk om te spelen, ik zoek dus een spel waar je met zeer GROTE legers elkaar kunt gaan aanvallen.

Kent er iemand zo'n spel?

Alvast bedankt. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Rome: Total War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Command and Conquer Generals (Zero Hour)

speel ik de laatste paar dagen weer en het blijft een lekker spel :D

hoewel de legers niet zo groot zijn als bij Rome Total War :X

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2005 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:49
100x :P
Of Battle for Middle Earth ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Zephyer op 31-03-2005 11:14 ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

eigenlijk hoort dit in Spielerij - Problemen & Vragen

Maar shogun oid?
en zoals bovenstaanders al zeggen : Rome: Total War is \o/

[ Voor 27% gewijzigd door Outerspace op 31-03-2005 11:13 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-10 12:50

CaDje

Framedrops for life

echt groot... Je hebt dat LOTR spel, of Dawn of War.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
outerspace schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 11:12:
eigenlijk hoort dit in Spielerij - Problemen & Vragen

Maar shogun oid?
en zoals bovenstaanders al zeggen : Rome: Total War is \o/
[rml][ pc] Beste turn-based-game?[/rml] staat ook in dit forum dus begon ik te twijfelen en ging ik voor de keuze om mijn voorganger maar te volgen.

Rome TW ziet er een machtig spel uit, straks eens de demo downloaden :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2005 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-10 16:33

Steffy

Ayreonaut

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 11:11:
Command and Conquer Generals (Zero Hour)

speel ik de laatste paar dagen weer en het blijft een lekker spel :D

hoewel de legers niet zo groot zijn als bij Rome Total War :X
Hij bdoeld massive, dan valt C&C altijd af, daar heb je 5 units ofzo aan elke kant >:) plus dat het zeker niet een best spel is, eerder slecht, Generals dan. ;)

Nee Rome Total War, en Medieval Total War is ook zeker de moeite waard om dan even mee te pikken, ligt soms wel voor een prikkie ergens, bv Media Markt in Leeuwarden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffy schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 11:26:
[...]

Hij bdoeld massive, dan valt C&C altijd af, daar heb je 5 units ofzo aan elke kant >:) plus dat het zeker niet een best spel is, eerder slecht, Generals dan. ;)

Nee Rome Total War, en Medieval Total War is ook zeker de moeite waard om dan even mee te pikken, ligt soms wel voor een prikkie ergens, bv Media Markt in Leeuwarden :)
5 units? misschien in een 2-player map en als je meteen gaat rushen. En slecht wil ik en vele anderen het niet noemen, dus dat is slechts jou mening :z

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2005 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cossacks en Cossacks 2 Je kunt gigantische legers creeren en ze nog in formaties laten marcheren ook. Er zit wel een unit cap op maar die ligt vrij hoog en is ook met wat editten te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jup.. de mensen hier hebben gelijk! Rome: Total War en Cossacks European Wars zijn de beste titels!!!

Cossacks 2 komt april uit :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

Act of War heeft ook geen unit limit. Je kunt het zo "massive" maken als je wilt.

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:48

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

total annihilation met 5k unit fix :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-07 17:28
alle total war delen zijn imo egt heel goed, die moet je echt een keer hebben gespeeld

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Klein vraagje: Zijn er toevallig ook gratis spellen van dit genre, ik heb momenteel niet zo veel geld over voor spellen te gaan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:47
Lijkt me duidelijk idd, rome total war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-10 16:33

Steffy

Ayreonaut

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 17:32:
Klein vraagje: Zijn er toevallig ook gratis spellen van dit genre, ik heb momenteel niet zo veel geld over voor spellen te gaan kopen.
Zoals ik zei, ff zoeken naar Medieval Total War, die game is alweer een jaartje of wat oud, 3 jaar ofzo en is geweldig om te spelen, echt verschrikkelijk veel verschillende Units, redelijke hoge tot erg hoge moeilijkheids graad, die moet je voor een €10/15 wel moeten kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-10 21:52

Karel V

Een simpele ziel

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 14:49:
Jup.. de mensen hier hebben gelijk! Rome: Total War en Cossacks European Wars zijn de beste titels!!!

Cossacks 2 komt april uit :9 .
Cossacks Napoleonic Wars om precies te zijn ;)
American Conquest kan je beter vergeten want dat is Cossacks zonder de verslafende gameplay.....

Sudden Strike kent battles rondt de 100 tank eenheden aan elke zijde, neem je daar allerlei andere eenheden bij dan kun je rond een totaal van 8000 komen. Met name Sudden Strike add-on vind ik dan een aanrader. Sudden Strike kent minder eenheden en Sudden Strike 2 vind ik toch net dat tikkeltje minder. Straks komt Sudden Strike 3 uit dus daar zou je ook naar uit kunnen kijken. Deze games spelen zich af in WOII en zijn vooral voor de tactische B) onder ons. Voor velen te complex vanwege de heoveelheid zaken waar je op moet letten. Van goederen/munitie/wapen aanvoer tot terugtrekken, nieuwe weerstandslinies opzetten, mijnen vegen, mijnen leggen, artillerie bombardementen, sniper verkeninningen, luchtaanvallen, arterillerie nesten uitroeien en dat alles zonder ook maar 1 eenheid aan te kunnen maken. Doe het met wat je hebt en als je resultaten boekt of de vijand doet een massive counter attack dan krijg je weleens reserve eenheden toegezonden maar soms moet je ook met een enkele nebelwerfer of een katiusha drommen van vijanden tegen zien te houden met beperkte munitie......
In een woord: ''strategie''.

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen twijfel over mogelijk:

Starcraft

Niet voor niets spelen mensen dit spel met 100.000 dollar sponsor contract.

Door de team optie te kiezen kun je 800 supply aan units maken. Het is een limmit, maar hoog genoeg om geen probleem te zijn denk ik. Een zeer snel spel (als je een beetje goed bent)

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2005 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-10 11:35
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 12:42:
Geen twijfel over mogelijk:

Starcraft

Niet voor niets spelen mensen dit spel met 100.000 dollar sponsor contract.

Door de team optie te kiezen kun je 800 supply aan units maken. Het is een limmit, maar hoog genoeg om geen probleem te zijn denk ik. Een zeer snel spel (als je een beetje goed bent)
800 units is dus 200 per person, dat is dus niet 10000, en dus niet massive :P bovendien moet je zoiezo al een aantal drones rond hebben rennen en een battleship bijv kost gewoon 3 (toch) units.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee ik bedoel, gebruik de team optie ook als je 1v1 of 1vAI speelt. Dan heb je in je eentje 800 supply en kun je alle rassen gebruiken tegelijk.

idd, de meeste units kosten meerdere supply. Maar je kunt ook alleen zerglings bouwen, die heb je 2 voor 1 supply :D

Battle ships kosten overigens zelfs 6 supply (samen met carriers de duurste wat supply betreft) maar dit zijn niet echt de units die je veel bouwt (behalve noobs, die denken hoe groter hoe beter) de meeste goede en veel gebuikte units kosten 1 of 2 supply.

Het gaat lijkt mij niet zo om het nummertje hoeveel units je hebt, maar hoe massive het aanvoelt. En starcraft voelt zeker zeeer massive aan. Deels doordat het behoorlijk massive is IMO, en deels door de belachelijke snelheid (het spel wordt eigenlijk altijd op fastest gespeeld)

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2005 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Marrruuuk schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 17:24:
total annihilation met 5k unit fix :P
Het beste antwoord tot nu toe. _/-\o_
5000 individueel bestuurbare units op een megamap van 40 bij 40 beeldschermen. Wat wil je nog meer.

Okeej, Rome Total War heeft 10.000 units, maar die zijn niet los bestuurbaar maar zijn verpakt in groepen van 100 ofzo.

Total Annihilation! _/-\o_
Jammer dat er niet meer van dit soort spellen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-10 16:55
Rome Total War is je man... behalve dat je behoorlijke grote legers kan maken, zie alles er bijzonder flex uit én is het een écht strategie spel...
En daarmee bedoel ik, dat bij vrijwel elke RTS degene met de meeste of sterkste units wint...
Dat is bij R:TW absoluut NIET zo... je kan wel degelijk winnen als je de underdog bent, omdat je gebruik kan maken van de omgeving, je kan vallen zetten en generaals omkopen... tis echt geweldig!

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lort Gob
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-05-2024
Legion schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 20:28:
[...]
Het beste antwoord tot nu toe. _/-\o_
5000 individueel bestuurbare units op een megamap van 40 bij 40 beeldschermen. Wat wil je nog meer.

Okeej, Rome Total War heeft 10.000 units, maar die zijn niet los bestuurbaar maar zijn verpakt in groepen van 100 ofzo.

Total Annihilation! _/-\o_
Jammer dat er niet meer van dit soort spellen zijn.
En het blijft ook een geweldig spel! TA heerst echt de pan uit, ik zou het eigenlijk weer eens moeten installeren.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vooral met die TAUCP pack :9~

Nog meer units en nog meer gebouwen :9

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2005 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

TA met de 5000-unit hack wordt alleen lichtelijk instabiel, denk niet dat de TS daar op zit te wachten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Bedoelt de topicstarter niet gewoon een spel waar je megaveel units hebt zonder ook maar een enkele fix? Ik ben ook vreselijk fan van TA maar de topicstarter bedoelt gewoon een spel zoals Rome Total War en geen spel met packs of iets in die richting ;)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyranium
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Tyranium

Ero-sennin

@ TheTom
Ik denk niet dat je zo'n spel gratis zal vinden. Dan zou ik toch even Medieval Total War uit de budgetbak vissen, topspel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
DroogKloot schreef op zondag 03 april 2005 @ 14:47:
TA met de 5000-unit hack wordt alleen lichtelijk instabiel, denk niet dat de TS daar op zit te wachten. ;)
Instabiel?

Niks van gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:08
Legion schreef op zondag 03 april 2005 @ 21:20:
[...]

Instabiel?

Niks van gemerkt.
Alleen jammer dat toen ik ADSL kreeg er geen server meer te vinden was waar je het online tegen elkaar kon spelen. voor de rest is TA kwa units control echt heer en meester tov C&C series.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:09

BaT

Total Annihilation : Zo cool was en is naar mijn mening een RTS nooit meer geweest ! Dat spel had alles ! Grote maps / Subs / Air / Tanks / Carriers / Nukes / Anti- Nukes / Big Bertha's (zo coooool). Het was ook een realistisch spel.

Als je het 1 on 1 speelde met iemand, was het gewoon ook een realistische partij, dikke wapen wetloop met nukes en anti-nukes, ondertussen nog proberen her en der wat aan te vallen, tot op het moment dat je er achter komt dat de anti-nukes van je enemy op zijn :D

Ook heel origineel en nog steeds niet terug gekomen : Je kon bij TA een builder pakken en m.b.v. de shift toets hem een reeks dingen laten bouwen, zodat je in 5 seconden genoeg opdrachten aan het gastje kon geven dat ie minstens een half uur bezig was ! Zonder dat je het moest controleren wie er nou weer niks aan het doen was, werd je basis vanzelf gebouwd, en kon je je daarom beter focussen op het slachtveld. Heerlijke game, leuke klassieke soundtrack, 3d ge-animeerde units, heeeeel uitgebreide keuze aan units (met alle updates er op en er aan 200+ VERSCHILLENDE ofzo >:) )

Jammer dat het vervolg (TA:Kingdoms) minder origineel was, en dat Cavedog (makers ervan) daarna "dood" zijn gegaan.....

Over Rome - Total War , toen ik hem net had vet veel gespeeld, ook via LAN. Maar na een bepaald LAN potje de replay te hebben bekeken : NOOIT MEER.

Uitleg :

Ik speel 1 on 1 tegen iemand die het spel nog niet echt goed kende, dus bij het kiezen van je leger wist hij niet dat je je units kon upgraden (armor, power etc). Begint het spel dus. Hij heeft 3 keer zoveel soldaten als mij, alleen die van mij waren 10 keer zo 1337 :P

Het gevecht begint : na taktisch aanvallen en uitlokken verdrijf ik z'n leger in tweenen en met een grote groep van die cavalary doorboor ik zijn flank etc etc, dikke overwinning, met maar 1 squad dood gegaan ofzo ... kon niet mooier, dacht ik tenminste.

Daarna kijken we op mijn pc de replay.... en wat ik daar te zien kreeg ... WTF !!!!
Alles gebeurde "ongeveer" zoals het potje ging, alleen was het taktisch aanvallen veranderd in taktisch zelfmoord plegen ... HELEMAAL NIKS KLOPTE !!!!! Mijn leger was in 3 minuten in de pan gehakt !!! Het was zeker weten de replay van die match en er klopte gewoon geen hol van... Dus toen dacht ik : klote spel 8)7

[ Voor 34% gewijzigd door BaT op 04-04-2005 15:26 ]

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klaasbram schreef op maandag 04 april 2005 @ 13:27:
[...]

Alleen jammer dat toen ik ADSL kreeg er geen server meer te vinden was waar je het online tegen elkaar kon spelen. voor de rest is TA kwa units control echt heer en meester tov C&C series.
Ik speel TA nog wekelijks online. Er wordt vooral op MSN Zone gespeeld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 11:10:
Ik zoek eigenlijk een spel zoals Age of Empires (I, II) / Mythology

Maar omdat deze een limiet op hun populatie hebben vind ik het soms niet erg leuk om te spelen, ik zoek dus een spel waar je met zeer GROTE legers elkaar kunt gaan aanvallen.

Kent er iemand zo'n spel?

Alvast bedankt. :>
Rome: Total War

Verwijderd

Rome Total War _/-\o_
Echte aanrader :D

Act of War verveeld snel :|

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-10 11:00
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 13:13:
[...]

Ik speel TA nog wekelijks online. Er wordt vooral op MSN Zone gespeeld. ;)
Zou je in het vervolg wat beter op de datum van de laatste post willen letten aub ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.