Hoi,
Ik ben bezig met een datagrid, en daarin wil ik ervoor zorgen dat de edit-knopjes van een rij werken.
Binnen het ASPX bestand heb ik het volgende:
Volgens mij geef ik dus correct aan wat er aangeroepen moet worden bij een EDIT commando.
In mijn ASPX.VB bestand staat er:
Maar die wordt niet aangeroepen als ik een editopdracht geef. Volgens mij zou het redelijk simpel moeten zijn, maar ik kan er even niet uitkomen.
Ik ben bezig met een datagrid, en daarin wil ik ervoor zorgen dat de edit-knopjes van een rij werken.
Binnen het ASPX bestand heb ik het volgende:
code:
1
2
| <asp:datagrid id="DataGrid1" style="Z-INDEX: 101; LEFT: 16px; POSITION: absolute; TOP: 96px" runat="server" Width="864px" PageSize="5" BorderColor="Gray" BorderWidth="1px" OnUpdateCommand="DataGrid1_Update" OnCancelCommand="DataGrid1_Cancel" OnEditCommand="DataGrid1_Edit"> |
Volgens mij geef ik dus correct aan wat er aangeroepen moet worden bij een EDIT commando.
In mijn ASPX.VB bestand staat er:
code:
1
2
3
4
5
| Sub DataGrid1_Edit(ByVal sender As Object, ByVal e As DataGridCommandEventArgs) Handles DataGrid1.EditCommand
DataGrid1.EditItemIndex = e.Item.ItemIndex
BindGrid()
End Sub |
Maar die wordt niet aangeroepen als ik een editopdracht geef. Volgens mij zou het redelijk simpel moeten zijn, maar ik kan er even niet uitkomen.