usb modem en schokkende dvd

Pagina: 1
Acties:

• Lunoah
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2023
Hoi,

Bij mijn PIII met redelijke goede hardware schokt de playback van een dvd (powerdvd) zodra je de wannadoo usb modem aansluit.. haal je deze eruit is er geen probleem.. Dus wat dacht ik.. teveel power waardoor de pc het niet aankan.. dus... externe gevoede usb hub.. maar dat mag ook niet baten..

Dus strekking... PIII speelt dvd schokkend (elke dvd) zodra de usb modem is aangesloten.

wannadoo kent dit probleem niet...
opmerking : Ook bij het vervangen van het complete moederbord hetzelfde euvel.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:31

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Hmm.
Misschien wel raar dat ik dit zeg: maar scan je pc eens op spyware.
Want ik denk dat je computer het internet opgaat, en dat je spyware een beetje loopt te bokken.

Heb je toevallig al eens een andere usb-modem gebruikt, om te kijken als je dit probleem nog hebt :?

[ Voor 4% gewijzigd door Outerspace op 31-03-2005 09:40 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Lunoah
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2023
Pc is fris geinstalleerd en had al checks gehad van : spybot/adaware/cwschredder enz.. aan de spyware kan het niet liggen.. ik heb geen andere usb modem dus kan ik jammer genoeg ook niet testen. :s

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:48

franssie

Save the albatross

USB kan wel eens veel van je proc vragen, DVD doet dat zeker. Gewoon een echt modem kopen :)

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
franssie schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 09:56:
USB kan wel eens veel van je proc vragen, DVD doet dat zeker. Gewoon een echt modem kopen :)
Idd.

USB NETWERK KAART trok op mijn p3 800mhz laptop wel 60% cpu.