Samsung 710T vaak dode pixels?

Pagina: 1
Acties:

• Stiegl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-08 15:51
Geachte tweakers,

aangezien dit Ervaringen met de Samsung 710T of 710N topic gesloten is, nog maar even een nieuw topic.
Ik stond op het punt om een 710T aan te schaffen, en was van plan dit bij Azerty te doen. Nu hebben ze net dit scherm uit het assortiment gehaald want
Quote forum Azerty:
Wij hebben de Samsung 710T uit ons assortiment genomen, omdat dit scherm te vaak dode pixels heeft.
Dit is nogal strijdig met de ervaringen uit bovengenoemd topic, en met het advies (daarop gebaseerd) van de T.Net Best Buy Guide Januari 2005.
Zijn er nou toch veel mensen die met dode pixels kampen bij dit scherm, of koopt iedereen tegenwoordig pixelgarantie zodat de leveranciers ermee blijven zitten?

Uit onderzoek is gebleken dat 85% van alle statistieken niet klopt

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-08 10:35

Pubbert

random gestoord

Nergens last van gelukkig, en ik heb hem zonder Pixelgarantie besteld :)

Bij euromaxi (http://euromaxi.bekz.be/index.asp?show_detail=1&NR=11308) heb je hem al voor 330 euro, en de pixelgarantie is daar volgens mij slechts 25 euro.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
2 stuks van de plank gekocht, wel getest in de winkel, maar ze waren allebei pixel- en subpixelperfect.Ik heb overigens de 710v's, maar volgens mij zit daar de zelfde panel in, of niet?

• fonias
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:59
Ik heb het scherm 4 maanden en nergens last van :) (Ook gekocht zonder pixelgarantie)
Collega van mij heeft 1 dode subpixel maar valt bijna niet op :O

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-08 21:25

reiker

dan jij!

Ik heb vorige week een 710T gekocht bij de Norrod... Kost ietsje meer, maar ik mocht m wel gratis even uittesten. Goedkoper dan met pixelgarantie bij een online shop dus, en je hebt direct zekerheid :)

edit: goedkoper, want 5% studentenkorting ;)

[ Voor 11% gewijzigd door reiker op 31-03-2005 09:20 ]

Zo gezegd, zo gedaan.

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:48

Ankh

.Howdy

reiker schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 09:20:
Ik heb vorige week een 710T gekocht bij de Norrod... Kost ietsje meer, maar ik mocht m wel gratis even uittesten. Goedkoper dan met pixelgarantie bij een online shop dus, en je hebt direct zekerheid :)

edit: goedkoper, want 5% studentenkorting ;)
Als ik bij norrod kijk staat er dit:
Pixel Policy Ja
weet jij 1-2-3 wat dit betekent kan het namelijk niet vinden op de website. :)

• Stiegl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-08 15:51
Ok, denk dat ik heb toch maar ga halen. 339 euro bij MyCom (al ie weer op voorraad is). Mag hem hier binnen 8 dagen terugbrengen als hij niet bevalt, dus ook bij dode pixels.

Heb in nog wel een andere vraag:
Naar aanleiding van deze review
http://www.firingsquad.co..._roundup_0405/default.asp
waarin de 710N wordt getest, twijfel ik een beetje over de kleurechtheid van de monitor. Welliswaar is de 710T een ander monitor, maar afgezien van de DVI is er geloof ik niet zoveel verschil.
Is de 710T ook wel geschikt voor fotobewerking en ander grafisch werk?

Uit onderzoek is gebleken dat 85% van alle statistieken niet klopt

Pagina: 1