Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

bestanden

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
En is er ook zo iets om verzonden bestanden terug te halen?
Of bestanden die verzonden worden zodra ze verzonden worden naar een map te kopieeren zonder dat de verzender dat merkt?

Ik bedoel dat de kinder wel zo snugger zijn als ze iets verzenden wat wij niet willen (bijv.e-mailtjes of foto`s o.i.d.)ze dit natuurlijk gelijk deleten,ook in de sent item`s box en in de prullenbak.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2005 07:41 ]

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 07:34:
Of bestanden die verzonden worden zodra ze verzonden worden naar een map te kopieeren zonder dat de verzender dat merkt?
heb je het over je mail? in outlook? webbased?

kijk eens in je sent items..

kunnen we zo niets mee..

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 07:34:

Ik bedoel dat de kinder wel zo snugger zijn als ze iets verzenden wat wij niet willen (bijv.e-mailtjes of foto`s o.i.d.)ze dit natuurlijk gelijk deleten,ook in de sent item`s box en in de prullenbak.
ik zie dat je geedit hebt.,,,, in welk programma bedoel je nu? IN outlook? in outlook zit ook een functie om die dag nog je verwijderde mailtje toch terug te halen.

Ik denk dat je meer eens kun gaan kijken naar een betere beveiliging want als ik je andere topics lees, vertrouw je je kinderen niet echt.

Ook een oplossing is om de pc in de huiskamer te zetten zo heb je er betere controle over.

En je kunt natuurlijk de kinderen ook waarschuwen of er op attenderen dat jij er niet van gediend bent als ze zulke dingen doen en dat er consequenties tegen over staan.

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

Ik denk haast dat prutsertje doorgaat op dit (gesloten) topic : tekst terughalen?

En @ andreict, als je zo goed ziet dat ie geedit heeft, waarom edit je dan niet zelf ?

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

tekst terughalen? is nog gewoon open, gelieve dus niet op new topic maar op new reply te klikken ;)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.