mogelijkheid om fddshow subs bij divxtodvd prog te plakken

Pagina: 1
Acties:

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
zoals titel aangeeft.

ik heb fddshow geinstalleerd en bij subtitles in het menu van dit proggie aangegeven dat ik een subtitle wil zien. ok werkt prima, bij bsplayer zie ik netjes de sub door het beeld komen (ook als ik een andere film open, blijft het de oude subs tonen).

totdat ik het programm divxtoDVD gebruik (proggie om divx/xvid etc naar dvd te zetten, erg handig maar heeft nog geen functie om subs erbij te gooien).

op de een of andere manier wordt de divx niet door het fddfilter gehaald? Ik heb het idee dat het programma zijn eigen codec ingebouwd heeft oid. hoe los ik dit op? ik wil gewoon een film met ondertiteling.

verder vraag ik me af hoe ik van 2 divx's (wat 1 film is) 1 dvd kan maken. ik wil dit ook graag met dit proggie maar weet niet of het kan; EDIT; ben er achter gekomen dat je ook 2 avi's kan selecteren in programma. dus dit probleem is voor de helft opgelost, enige wat je overhoud is dat de subtitles ook in 2 bestanden staan en ik niet weet hoe je die er netjes in krijgt?

[ Voor 14% gewijzigd door Tennisbal op 31-03-2005 01:02 ]

• Tennisbal
klein kickje??

• Tennisbal
niemand die hier een antworod op weet? damned lijkt me sterk.

• Tennisbal
ongelooflijk, nog steeds geen reactie? stel ik einstein vragne ofzo?

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-02 19:17

Caveman

whahoehaha

Mja....geen einstein vraag, ;) Maar ik denk dat je op zoek moet naar een ander avi naar dvd programma... jouw veronderstelling is juist, wat jij gebruikt heeft zijn eigen encoder aan boord en haalt hem dus niet door fddshow heen. Je zou vobsub eens kunnen proberen, doet ongeveer hetzelfde als fddshow, maar ik geloof dat ik dat zelf al eens geprobeert had bij divxtoDVD en niet werkte.
Of je gebruikt een andere omvormer eentje die wel subs ondersteund, bv TMPGenc doet het prima met fddshow. Nog meer zijn DIKO, avi2DVD of the filmmachine, ik geef zelf de voorkeur aan TMPGenc, is wat lastiger instellen maar je heb wel veel meer controle over wat je aan het doen bent.

[ Voor 31% gewijzigd door Caveman op 02-04-2005 09:30 . Reden: tsss, na 3x omhoog kicken heb je antwoord.... en je reageer jezelf niet meer..... :| ]

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !