De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!
Mijn mening over quintuple nested tables met negen stylesheets voor layout houd ik verder maar voor me
Dat float left was een restantje van toen ik probeerde de tekst van de datum te centreren.. dit wilde met align niet lukken.. Maar moet toch even zeggen dat je een held bent en me hiermee geholpen hebt! bedankt
De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!
[hoopvol]pietje63 schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 00:59:
Ja, die tabellen in tabellen zijn ook niet helemaal mijn smaak... Maar heb te maken met een script dat voor de vorige versie van de site gemaakt is.
Weggooien en met CSS opnieuw beginnen?
FF onder ons, sommige makers van Mambo templates moeten ze hard voor hun ballen trappencurry684 schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 01:03:
[...]
[hoopvol]
Weggooien en met CSS opnieuw beginnen?
heb het voor de duidelijkheid dus niet over pietje63
Wellicht tijd voor een nieuw project
[ Voor 10% gewijzigd door BtM909 op 31-03-2005 01:08 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
(edit: heb net even goed nagekeken wat float doet.. had dat laatst bij een afbeelding wel nodig maar hierbij inderdaad niet wat ik moet hebben).
[ Voor 22% gewijzigd door pietje63 op 31-03-2005 01:09 ]