colspan firefox probleem

Pagina: 1
Acties:

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:51
Hey,

Ik ben bezig met een nieuwe site met als basis mambo, het adres is http://www.eloquent.nl/mambo452/

Ik heb een raar probleem rechts in de agenda is er een vakje (licht oranje) met de datum dit wordt in opera in internet explorer goed weergegeven,maar in firefox niet.

Code:
code:
1
2
3
4
5
<tr>
  <td class="agenda_outline_date" colspan="3" align="left" width=100%>
    ---php
  </td>
</tr>

Iemand een idee wat het probleem kan zijn?

Boven:fout ; onder:goed

Afbeeldingslocatie: http://img66.exs.cx/img66/3130/voorbeeld0yn.gif
(let niet op de rest van de site.. is nog lang niet af)

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-05 22:49

curry684

left part of the evil twins

Na een half uur graven door nested tables in nested tables in nested tables kwam ik erachter dat die table cell op regel 1267 van een van je 9 stylesheets float:left krijgt, als je dat weghaalt heb je kans dat het beter werkt.

Mijn mening over quintuple nested tables met negen stylesheets voor layout houd ik verder maar voor me :X

Professionele website nodig?

• pietje63
Ja, die tabellen in tabellen zijn ook niet helemaal mijn smaak... Maar heb te maken met een script dat voor de vorige versie van de site gemaakt is.

Dat float left was een restantje van toen ik probeerde de tekst van de datum te centreren.. dit wilde met align niet lukken.. Maar moet toch even zeggen dat je een held bent en me hiermee geholpen hebt! bedankt _/-\o_

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

• curry684
  • Laatst online: 07-05 22:49

curry684

left part of the evil twins

pietje63 schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 00:59:
Ja, die tabellen in tabellen zijn ook niet helemaal mijn smaak... Maar heb te maken met een script dat voor de vorige versie van de site gemaakt is.
[hoopvol]

Weggooien en met CSS opnieuw beginnen? O-)

Professionele website nodig?

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

curry684 schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 01:03:
[...]

[hoopvol]

Weggooien en met CSS opnieuw beginnen? O-)
FF onder ons, sommige makers van Mambo templates moeten ze hard voor hun ballen trappen :( :/
heb het voor de duidelijkheid dus niet over pietje63

Wellicht tijd voor een nieuw project :D ;)

[ Voor 10% gewijzigd door BtM909 op 31-03-2005 01:08 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• pietje63
Ja, acheraf was ik dan waarschijnlijk sneller afgeweest met div'jes heb ik dit soort stomme problemen nooit. Ik neem me hierbij wel voor om zelf geen nieuwe tabellen meer te maken voor deze site en als ik problemen heb deze voortaan eerst om te zetten voordat ik vragen stel.
(edit: heb net even goed nagekeken wat float doet.. had dat laatst bij een afbeelding wel nodig maar hierbij inderdaad niet wat ik moet hebben).

[ Voor 22% gewijzigd door pietje63 op 31-03-2005 01:09 ]

Pagina: 1