Vanmiddag viel mijn internet verbinding weg. Daarna de BBned configuratie in mijn oude Speedtouch Home geladen en voila!!. en gelijk de goede snelheid(215 KByte/sec). Nog effe zitten pielen met mijn router instellingen maar zo te zien werkt alles perfect( Aangevraagd op 7 maart).
Uhm misschien handig op de FAQ eens te lezen, want dit soort topics horen hier niet, daarnaast slechte topictitel en wat draagt dit topic bij voor ons 
Algemene gedragsregels (Netiquette)
Algemene gedragsregels (Netiquette)
[ Voor 16% gewijzigd door n00bs op 31-03-2005 00:09 ]
Het is natuurlijk fantastisch dat je je internetverbinding aan de praat hebt gekregen maar om daarom nu een topic te starten met als naam "Er is hoop" vind ik wel een beetje erg overdreven.
edit:
Topicreport is verzonden
edit 2:
Oh, Spiller nu snap ik het
Topicreport is verzonden
edit 2:
[ Voor 26% gewijzigd door GH45T op 31-03-2005 00:14 ]
Je kunt beter op Reply klikken ipv New Topic
Ioniq 5 P45
Ooh is het dat
offtopic:
En GH45T, dat je topic report doet is leuk (had ik ook al), maar hoef je niet te vermelden, beetje lullig
En GH45T, dat je topic report doet is leuk (had ik ook al), maar hoef je niet te vermelden, beetje lullig
[ Voor 36% gewijzigd door Elektronicanet op 31-03-2005 00:13 ]
Nederlander in België
Daarom vermeld ik het juist zodat niet iedereen tegelijk begint te reportenElektronicanet schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 00:12:
[...]
Ooh is het datIk dacht al, wat een topic weer
![]()
offtopic:
Ook voor jou is het handig om de faq etc te lezen... het is juist NIET de bedoeling dat je gaat posten dat je dit gereport hebt <zucht>GH45T schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 00:10:
Het is natuurlijk fantastisch dat je je internetverbinding aan de praat hebt gekregen maar om daarom nu een topic te starten met als naam "Er is hoop" vind ik wel een beetje erg overdreven.
edit:
Topicreport is verzonden
edit 2:
Daarnaast geeft je verdere post ook geen toevoeging aan het topic etc etc
Nouja, fijn dat het weer werkt in ieder geval
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()