Toon posts:

Sapphire Radeon 9250 128mb als HD kaart?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Laatst heb ik een 2e pci videokaart aangeschaft (Sapphire Radeon 7000 pci) om op mijn sanyo z2 aan te sluiten. Nu speelt deze vloeiend Divx, Xvid en DVD af, maar nu heb ik hier WM9 HD materiaal, maar het hapert erg.

Nu zit ik te denken aan een Sapphire Radeon 9250 128 mb. Volgens de specificaties kan deze "All format DTV/HDTV" decoderen.
http://www.connect3d.com/products/agp_9250.htm

De vraag is nu, is het echt mogelijk om 720p en 1080p via deze kaart te laten gaan? Zijn er mensen die ervaring hebben met deze kaart i.c.m. HD ??

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Volgens mij moet je voor zulke bestanden ook een vrij snelle CPU hebben (vanaf 2400 oid). Al zit er in de ATI drivers wel een WMV acceleration, maar ik weet niet in hoeverre dat ermee te maken heeft. Het zorgt bij mij iig voor storingen in filmpjes en heb het dus ook uit staan.

Verwijderd

Topicstarter
Palomar schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 23:45:
Volgens mij moet je voor zulke bestanden ook een vrij snelle CPU hebben (vanaf 2400 oid). Al zit er in de ATI drivers wel een WMV acceleration, maar ik weet niet in hoeverre dat ermee te maken heeft. Het zorgt bij mij iig voor storingen in filmpjes en heb het dus ook uit staan.
Aan CPU speed zal het bij mij niet liggen denk..

Specs:
AMD 64 3200+
1024 MB Corsair
Geforce 3

Als ik die HD 720p op mijn Geforce laat draaien, loopt ie wel vloeiend en die is maar 64mb.

Verwijderd

Topicstarter
niemand?