Toon posts:

Delco CDR 500 + Ipod Mini

Pagina: 1
Acties:
  • 207 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey luitjes,

Ik ben op zoek naar 2 dingen:
- Welke in- / uitgangen zitten er op een "Delco CDR 500" autoradio?
- Hoe kan ik een IPOD mini op deze radio aansluiten?

Ik heb google al geprobeerd te raadplegen naar een handleiding van de autoradio, maar tevergeefs want ik krijg merendeel ebay zooi waarin de radio te koop aangeboden wordt.
Ik heb tevens al wel een optie gevonden om een ipod aan te sluiten (www.ipod2car.com) maar dit is een erg kostbare oplossing en wil daarvoor ook allereerst weten of ie aan te sluiten is.

Kan iemand mij verder de goede richting op helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:32

Piggen

Lekker bakkie

Dan kun je het toch aan die verkopers op eBay vragen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als je de muziek van de iPod Mini wil laten afspelen op die autoradio heeft de radio een line in nodig, en de iPod een line out.
Volgens mij heeft de iPod geen line out (of je moet het al via de koptelefooningang doen).
Ik heb geen idee of die autoradio een line in heeft, moet je maar ff Googlen naar de specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
koop een iTrip :) de betere macwinkel heeft ze (maar ze staan vast niet in de vitrine ;-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 07:27:
Als je de muziek van de iPod Mini wil laten afspelen op die autoradio heeft de radio een line in nodig, en de iPod een line out.
Volgens mij heeft de iPod geen line out (of je moet het al via de koptelefooningang doen).
Ik heb geen idee of die autoradio een line in heeft, moet je maar ff Googlen naar de specs.
De Line-out kun je vanuit de docking-station van de ipod plukken.
Of er een line-in @ radio zit weet ik zo niet. Kan namelijk de specs van de radio niet vinden (en op de radio zelf wordt ik ook niet veel wijzer)
HunterPro schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 07:48:
koop een iTrip :) de betere macwinkel heeft ze (maar ze staan vast niet in de vitrine ;-))
Das toch dat ding dat verboden is @ NL ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 18:32:
[...]

De Line-out kun je vanuit de docking-station van de ipod plukken.
Of er een line-in @ radio zit weet ik zo niet. Kan namelijk de specs van de radio niet vinden (en op de radio zelf wordt ik ook niet veel wijzer)

[...]

Das toch dat ding dat verboden is @ NL ?
Ja, maar dan moet je de dock je auto mee in slepen.
Volgens mij is dat niet zo handig, tenzij je em ergens vast kunt zetten, alsof het een carkit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Tegenwoordig hebben we een Apple forum, vandaar move GT >> APL :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 19:07:
Ja, maar dan moet je de dock je auto mee in slepen.
Volgens mij is dat niet zo handig, tenzij je em ergens vast kunt zetten, alsof het een carkit is.
Uhhm, ik wilde hem in een carkit achtig ding idd inbouwen aangezien we een carkit houder nog in de auto hebben zitten.
Remy schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 21:18:
Tegenwoordig hebben we een Apple forum, vandaar move GT >> APL :)
Ah oke, dit is me dan even ontschoten.
Iig thnx 4 move ... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Ik kan ook weinig vinden over de Delco CDR 500, maar wel dat er een CD-wisselaar aan zit/kan. In dat geval heb je misschien wat aan de ice>link van Dension. Is alleen een beetje prijzig. Bij de ipodlounge kun je een review vinden.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daedalus schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 23:46:
Ik kan ook weinig vinden over de Delco CDR 500, maar wel dat er een CD-wisselaar aan zit/kan. In dat geval heb je misschien wat aan de ice>link van Dension. Is alleen een beetje prijzig. Bij de ipodlounge kun je een review vinden.
Uhhm, zou je dat stukje over die CD wisselaar es kunnen posten (link er van).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 12:48:
[...]

Uhhm, zou je dat stukje over die CD wisselaar es kunnen posten (link er van).
Op deze pagina bieden ze de mogelijkheid om de Delco CDR 500 uit te breiden met een cd-wisselaar. Maar nu ik er nog 'ns goed naar kijk is het een cd-wisselaar met een fm-zender. Dus er kan wel een cd-wisselaar aan, maar niet op de 'normale' manier :P. In dat geval gaat de oplossing die aandroeg niet op.

Van alle informatie die ik op internet heb kunnen vinden en er vanuit gaande dat het een soort van OEM product is denk ik dat er geen mogelijkheden op zitten om andere apparaten op aan te sluiten. De enige mogelijkheid zou dan zijn via een fm-zender, zoals de iTrip.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1