In mijn thuisnetwerk is een HP PSC 2510 all-in-one opgenomen. De printer functioneert goed in het netwerk, maar de ingebouwde cardreader functioneert niet meer als netwerkstation. De reader heeft na een schone installatie van mijn systeem wel even gewerkt, maar na verloop van tijd kwam de mededeling dat de "niet alle netwerkverbindingen hersteld konden worden". Sindsdien staat het bij de cardreader behorende netwerkstation (Z: in mijn geval) nog wel in de Verkenner, maar met de mededeling dat de verbinding verbroken is. Ik zie geen opties om de verbinding te herstellen. Aan- en uitzetten van Norton Internet Security heeft geen effect gehad. De website van HP en Google bieden geen oplossing. Heeft hier iemand een idee?
Dubbelklikken op het icoontje heeft ook geen effect? Meestal herstelt Windows de verbinding dan.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Kan je het ding wel pingen? Ligt aan de instellingen toen je de verbinding maakte (bij herstarten opnieuw verbinden).
[ Voor 63% gewijzigd door sanfranjake op 31-03-2005 21:57 ]
Ik zou niet weten hoe ik 't ding moet pingen, aangezien ie bij mijn weten geen apart IP adres heeft. De printer zelf functioneert in het netwerk en is te pingen.