[linux] CD met apache cgi/php en CD/RW

Pagina: 1
Acties:

• Daniel304
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-01 16:22
Ik ben op zoe naar een CD-based linux. De computer moet dus van de cd kunnen opstarten. een ramdisk aanmaken waarop een website gedraait kan worden php/cgi. Dit bestaat oa verschillende knoppix varianten ondersteunen soortgelijke dingen echter hoorde vandaag dat er ook een distro bestond die CD/RW ondersteund die eventuele aanpassing (Database of Wiki files) weg schrijft bij het afsluiten. Enig idee welke dit is ??

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-02 15:03
puppy linux doel je op denk ik alleen wet ik niet of daar een apache bij zit anders moet je die ff compilen en in de distro proppen

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

• Daniel304
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-01 16:22
zoek eigenlijk meer command-line minder grafisch maar vraag me af of dat bestaat..

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Anders heb je altijd nog de mogelijkheid om zelf een CD in elkaar te knutselen. :)

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

• FrankNStein
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-10-2025

FrankNStein

It's Alive!!!

Ik meende dat de Knoppix versie die op CeBIT is gedemonstreerd en aangekondigt was ook gegevens kan wegschrijven op CD-RW.

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Daniel304 schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 13:46:
zoek eigenlijk meer command-line minder grafisch maar vraag me af of dat bestaat..
Bash zit ook standaard in knoppix

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Pagina: 1