Naar aanleiding van Outlook 2003, spam & nieuwe mail notificatie ben ik op zoek naar een tooltje dat mail binnenhaalt en op basis van headers of subject kan deleten (wel graag met een undo-functie, maar als dat onderdeel niet beschikbaar is, jammer dan
).
Dat wil niet zeggen dat het niet bestaat, wellicht weet iemand een tooltje dat zoiets doet?
Voor de duidelijkheid: ik ben hier naar op zoek omdat het gedrag van de regels-functie in Outlook niet voldoende goed werkt; daarom wil ik dus alleen de 'schone' mails aanleveren aan Outlook.
Ik ben eens op zoek geweest, maar ik kan het niet zomaar als feature ontdekken tussen de lijst op http://www.download.com/3...pe=&os=&li=49&dlsize=&ca=Korakal schreef op maandag 21 maart 2005 @ 21:57:
Er schoot me net nog een ander idee tebinnen. K9 kan ik voor zover ik weet niet vertellen dat 'ie de mailtjes die als spam getagged worden ook gelijk delete. Qua nauwkeurigheid ben ik wel heel tevreden over K9, dat heb ik met andere spam-taggers nog wel eens anders ervaren.
Is er wellicht nog een pakketje dat ik tussen K9 en Outlook kan zetten, dat ervoor zorgt dat gespam-tagde mails ertussenuit gehaald worden? Dat kan dan zowel op basis van een header als op basis van subject worden aangeleverd door K9. 't Pakket hoeft verder niks te doen, alleen reeds getagde mailtjes onderscheppen. Bestaat er zoiets?
Dat wil niet zeggen dat het niet bestaat, wellicht weet iemand een tooltje dat zoiets doet?
Voor de duidelijkheid: ik ben hier naar op zoek omdat het gedrag van de regels-functie in Outlook niet voldoende goed werkt; daarom wil ik dus alleen de 'schone' mails aanleveren aan Outlook.
[ Voor 7% gewijzigd door Korakal op 30-03-2005 20:38 ]