K8V SE en Corsair CMX512-3200PRO

Pagina: 1
Acties:

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:28
Oke mensen,
Ik weet het, en ja ik heb gezocht, maar niet echt specifiek iets gevonden.
Ik heb dus al een half jaar problemen met me geheugen, van Kingston naar nu Adata en daartussen ook nog een paar geprobeerd maar het mocht niet baten.
Na heel veel zoeken enzovoort wil ik nu echt WERKEND geheugen hebben.
Ik heb hier al gezocht en ben hier DIT geheugen tegengekomen. Maar hier staat niet specifiek in van hoe of wat.
Ik wordt er helemaal gek van, kan iemand mij bevestigen of dit werkt of een andere normaal geheugen.
Kingston werkte niet, evenals Adata/Vdata.
Ik sta dus op het punt om deze te bestellen: http://www.azerty.nl/default.jsp?pid=962
Maar als het niet werkt heb ik weer een probleem. Ik hoop dat iemand mij kan helpen en dan ben ik eruit en niet meteen een slotje.
Thnx _/-\o_

Edit: Hij staat niet op de asus site maar ik heb hem HIER gevonden

[ Voor 9% gewijzigd door ID-College op 30-03-2005 19:52 ]

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

ik heb op me asus k8v se deluxe gewoon een reepje van 1 GB van MDT , en dat werkt ook goed.
wat gaat er verkeerd bij jouw dan :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• ID-College
chucky666 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 19:58:
ik heb op me asus k8v se deluxe gewoon een reepje van 1 GB van MDT , en dat werkt ook goed.
wat gaat er verkeerd bij jouw dan :?
Hij pakt hem gewoon niet op 400 Mhz. Zodra windows laad krijg reboot hij spontaan. Ook na een format kan je windows niet meer installeren vanwege een fout. Ik ben het echt zat nu en wil gewoon werkend geheugen. Dit kost klauwen met geld zo :/

Verwijderd

Ik heb een Asus K8N-E Deluxe met 2x Corsair 512 XMS-3200C2 = 1gig 8)7

Maar mijn geheugen wil maar niet op 400mhz werken, individueel wel! Maar samen met zn 2en (ja MB boek erbij gehad) werkt het niet, sloten 1 + 3.

Ze werken op 166mhz ipv 200, dus ddr333, ook al zet ik alles goed in mn bios op 400mhz, hij verandert zelf weer naar DDR333 ipv DDR400 (166mhz ipv 200mhz)!

Maar ik denk dat mn mobo beetje stuk is, maar kan hem geen dag missen!!!!!

Maar het geheugen is heel goed! Ik raad het je aan,

Verwijderd

TwinMOS op mn normale K8V werkt ook goed. Werkte niet op mijn vorige K8V, kreeg een nieuw exemplaar en werkte wel. De nieuwere had ook een nieuwere BIOS, dus misschien dat een flash wat oplost?

Mijn geheugen kan je hier bestellen. Ik kan natuurlijk niet garanderen dat het bij jouw wel werkt :)

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

Probeer de latencies eens omhoog te gooien.

• ID-College
Ok ik heb hem dus gekocht. Het ziet er zeer goed uit.
Met Activity ledjes erop. Hij werkt ook op 400 Mhz :)
Alleen nu komt het, bij een benchmark met Sisoft sandra dan blijft me PC ineens hangen. Ik kan wel gewoon alles doen, maar bij flink geheugen gebruik dan hangt hij. Daarna deed hij het weer niet en zag je gewoon de resultaten. Het verschilt dus per keer.
Ik heb hem nu op 2,5-3-3-8 staan. CAS2 lukt helemaal niet.
Iemand een idee?

[ Voor 8% gewijzigd door ID-College op 08-04-2005 09:39 ]

Pagina: 1