Ik heb laatst een systeempje samengesteld voor mijn vriendin. Zomaar, om een spelletje op te doen en om op te office-en.
OS is Win98 (voor spellen) en win2k (voor de rest).
Probleem is nu dat de computer konstant uitvalt. De tijd dat het duurt voordat hij uitvalt verschilt nogal. Het kan heel snel zijn (nog niet eens het wachtwoord in kunnen typen in 2k), maar het kan ook 3 uur duren.
Wat is hier aan de hand?? Er zit al een nieuwe voeding in (die was kapot, de nieuwe is wel goed), in BIOS is het power management disabled. Ook een prog installed (ASUS Probe) om onder windows de CPU temp in de gaten te houden.
Ik kom er nu echt niet meer uit. Wie kan mij helpen.
sys spec's:
Intel Celleron 566@566 MHz
ASUS CUV4X (waarvoor hier info)
64 MB RAM
15 GB Seagate 5200RPM
Creative SB PCI 128
ATI Rage Fury Pro 128
235W ATX Voeding
OS is Win98 (voor spellen) en win2k (voor de rest).
Probleem is nu dat de computer konstant uitvalt. De tijd dat het duurt voordat hij uitvalt verschilt nogal. Het kan heel snel zijn (nog niet eens het wachtwoord in kunnen typen in 2k), maar het kan ook 3 uur duren.
edit:
het maakt niet uit met wat voor prog. je werkt, spel of office of tekenprog.
het maakt niet uit met wat voor prog. je werkt, spel of office of tekenprog.
Wat is hier aan de hand?? Er zit al een nieuwe voeding in (die was kapot, de nieuwe is wel goed), in BIOS is het power management disabled. Ook een prog installed (ASUS Probe) om onder windows de CPU temp in de gaten te houden.
Ik kom er nu echt niet meer uit. Wie kan mij helpen.
sys spec's:
Intel Celleron 566@566 MHz
ASUS CUV4X (waarvoor hier info)
64 MB RAM
15 GB Seagate 5200RPM
Creative SB PCI 128
ATI Rage Fury Pro 128
235W ATX Voeding