Hey mensen,,
Ik heb een laptop (Compaq Presario 700EA) en ik wil draadloos internetten,
Dus ik heb een kaartje gekocht voor in mijn laptop.
Deze deed het 3 dagen en daarna nietmeer.
Ik heb de originele windows xp terug gezet met behulp van de recovery cd.
Ik heb de nieuwste update gedownload voor mijn kaartje, en voor mijn pcmcia slot (texas instruments pci-1410 cardbus controller) deze wordt ook herkend door windows.
Maar zodra ik mijn kaartje erin steek, kan ik het kaartje nietmeer installeren, hij herkend hem niet en ik krijg de foutcode 10 apparaat start niet. Als ik via computerbeheer het pcmcia slot weg gooi, krijgt het kaartje opeens stroom.
Wie kan mij helpen???
(ikzelf denk dat het slot en het kaartje dezelfde irq krijgen, maar ik heb in het bios gekeken en kan daar niets instellen)
Ik heb een laptop (Compaq Presario 700EA) en ik wil draadloos internetten,
Dus ik heb een kaartje gekocht voor in mijn laptop.
Deze deed het 3 dagen en daarna nietmeer.
Ik heb de originele windows xp terug gezet met behulp van de recovery cd.
Ik heb de nieuwste update gedownload voor mijn kaartje, en voor mijn pcmcia slot (texas instruments pci-1410 cardbus controller) deze wordt ook herkend door windows.
Maar zodra ik mijn kaartje erin steek, kan ik het kaartje nietmeer installeren, hij herkend hem niet en ik krijg de foutcode 10 apparaat start niet. Als ik via computerbeheer het pcmcia slot weg gooi, krijgt het kaartje opeens stroom.
Wie kan mij helpen???
(ikzelf denk dat het slot en het kaartje dezelfde irq krijgen, maar ik heb in het bios gekeken en kan daar niets instellen)