Ik heb de laatste tijd last van problemen met m'n computer maar ik kan de oorzaak niet achterhalen en ik word er schijtziek van..
Het probleem is het volgende:
Elke keer als ik m'n pc uitzet (start, afsluiten) en ik start hem daarna op valt hij tijdens het opstarten op onregelmatige tijden uit, net alsof de stroom er ineens afgaat..
Ik heb het nu al een tijdje..
Soms als de computer opgestart is valt hij een paar minuten daarna nog uit..
Maar als de computer ongeveer een kwartiertje draait kan ik er zeker van zijn dat hij niet meer uitgaat.. alleen zodra ik hem weer afsluit en weer opstart begint het gelazer weer.
Ook als ik 3 uur heb zitten computeren en ik doe een reboot doet hij het gewoon normaal, maar zodra de stroom er helemaal afgaat (al is het maar even) dan gaat hij raar doen en valt hij op onregelmatige momenten uit (tijdens het opstarten en soms op het bureaublad dus)..
Ik moet soms wel 10(!
) keer opstarten, condensatoren ontladen voor dat hij hem "pakt".. dit lijkt me niet in orde.. 
Soms is het erger dan de andere keer..
Ik heb de pc naar de plaatselijke pcboer gebracht, maar die zei dat er bij hem niks aan de hand was (ik vraag me af of hij de pc een paar keer aan en uit heeft gezet, en dat ie hem toevallig "pakte"
) en dat het misschien aan me stroom aansluiting lag (Aarde ofzo) en dat ik dat eens moest testen, heb ik gedaan maar zonder succes..
Mijn configuratie
AMD Athlon XP 1700+ (Kloksnelheid: 1466 Mhz)
Gigabyte 2004 RZ series Model: 7VM200M-RZ
640 MB RAM
Nvidea G-force 2 MX/MXX (of hoe dat ding heet)
Het probleem is het volgende:
Elke keer als ik m'n pc uitzet (start, afsluiten) en ik start hem daarna op valt hij tijdens het opstarten op onregelmatige tijden uit, net alsof de stroom er ineens afgaat..
Ik heb het nu al een tijdje..
Soms als de computer opgestart is valt hij een paar minuten daarna nog uit..
Maar als de computer ongeveer een kwartiertje draait kan ik er zeker van zijn dat hij niet meer uitgaat.. alleen zodra ik hem weer afsluit en weer opstart begint het gelazer weer.
Ook als ik 3 uur heb zitten computeren en ik doe een reboot doet hij het gewoon normaal, maar zodra de stroom er helemaal afgaat (al is het maar even) dan gaat hij raar doen en valt hij op onregelmatige momenten uit (tijdens het opstarten en soms op het bureaublad dus)..
Ik moet soms wel 10(!

Soms is het erger dan de andere keer..
Ik heb de pc naar de plaatselijke pcboer gebracht, maar die zei dat er bij hem niks aan de hand was (ik vraag me af of hij de pc een paar keer aan en uit heeft gezet, en dat ie hem toevallig "pakte"

Mijn configuratie
AMD Athlon XP 1700+ (Kloksnelheid: 1466 Mhz)
Gigabyte 2004 RZ series Model: 7VM200M-RZ
640 MB RAM
Nvidea G-force 2 MX/MXX (of hoe dat ding heet)