Ik heb vandaag mijn computer een nieuwe processor gegeven. Het is niet wereldschokkend maar ben van een ATHLON XP 1600+ naar een SEMPRON 2800+ gegaan. Toen ik eenmaal mijn moederbord weer in mijn systeem had zitten en alle kabeltjes op zijn plaats had gedaan startte mijn pc niet meer op! Ik kreeg een lange beep en twee korte. In mijn handleiding stond dat dit een VGA Failure was. Heb een andere videokaart in het systeem gedaan en nu start hij wel goed op. Het is dus zeker mijn videokaart die voor een probleem zorgde terwijl ik niets anders heb gedaan dan deze er uit gehaald en er daarna weer in gedaan. Ik heb de volgende dingen al geprobeerd:
- Videokaart in 2 andere systemen getest. 1 gaf ook een fout, 1 startte wel op maar gaf geen beeld
- Gekeken of ik aan de buitenkant een afwijking aan de kaart zag (iets verbogen o.i.d.)
Iemand enig idee wat er mis kan zijn?
- Videokaart in 2 andere systemen getest. 1 gaf ook een fout, 1 startte wel op maar gaf geen beeld
- Gekeken of ik aan de buitenkant een afwijking aan de kaart zag (iets verbogen o.i.d.)
Iemand enig idee wat er mis kan zijn?