Toon posts:

New comp onderdelen..

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey.. sorry ben hier new :?.. dus hopelijk is dit de goeie sectie waarin ik post ^^..

mijn pc speficatie zijn momenteel:
moederboard: p4p800-VM
processor: 2,8 intel
videokaart: ASUS V9999ULTRA Deluxe, 256 MB
geheugen: 1,52 gb
hardeschijf: 1x 120 gb en 1x 200 gb

Ja en.. wat moet ik nog meer bij zette? :P

uuh.. ik wil iedergeval new moederboard hebben maar welke goed is weet ik nou niet echt.. heb er geen verstand van (A) :P "MSI 915P NEO2 Pla,Glan,Skt 775".. (is die goed?) of kennen jullie een andere die beter is.. (maar niet al te duur).. ow en wat is het verschil tussen mATX en een ATX..? en DDR en DDR2 ^^ :P :? Ow en ik wil ook water koeling hebben :P maar ik weet er geen.. weten jullie messchien 1 die goed is.. enne mijn pc die presteert nogal aan de lage kant.. iemand enige idieen wrm? want ik geloof tog wel dat met mijn specifactie redelijk moet doen.. zonder lag en al dat gedoe.. :P

nya hoor het wel.. (togH? :P) :)

• doeternietoe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-08 21:10
Wat is je budget?
Als je toch een ander mobo neemt, zou een andere proc wel een leuke upgrade zijn.

Verwijderd

Topicstarter
doeternietoe schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 18:18:
Wat is je budget?
Als je toch een ander mobo neemt, zou een andere proc wel een leuke upgrade zijn.
hmm budget.. rond de 200 euro denk..dat vind ik wel genoeg.. ghehe

Verwijderd

je moet letten op socket, het mobo socket moet hetzelfde zijn als wat er bij de CPU staat. ik zou niet voor een goedkoop merkje gaan, en waarom stick je bij intel, ik zou zelf naar AMD gaan, vooral bij games veel sneller, hij is koeler, en verbruikt minder.

op het moederbord past een bepaald soort geheugen, dat is ddr of ddr2, dat ligt aan het moederbord dus :). verder is het reviews bekijken tussen de verschillende processoren en daaruit een processor kiezen, en dan uit een review kiezen welk mobo je wil

(persoonlijk zou ik voor een MSI K8N Neo2 plat. + AMD 64 3x00+ socket 939 gaan)

• Lennieboy83
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-05-2024
Je hebt een socket 478 CPU die gaat niet in een socket 775 voetje passen ;)

Dus dat gaat niet werken, als je dat moederbord gaat kopen dan heb je dus met 200 euri bij lange na niet genoeg, laat staan voor waterkoeling.

Lees trouwens eerst eens de PMG FAQ :)

• doeternietoe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-08 21:10
Het gegeugen wat je nu hebt is waarschijnlijk ddr. Als je een nieuw mobo koopt, neem er dan een met ddr ondersteuning. Asus nforce 4 mobo ofzo met een soc939 proc van AMD. :9

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:15

The Eagle

I wear my sunglasses at night

heb je "Wat kan ik het beste hieraan upgraden" part 9 al gelezen :?
En als je er, zoals je zelf al aangeeft, geen verstand van hebt, zou ik zeker niet aan waterkoeling beginnen. Als het is om bij je vrienden de blits te maken moet je dat zelf weten, maar dan moet je op een gegeven moment ook zo blits zijn om het te zeggen als je PC dood is doordat de koeling lek is geraakt...of is verdampt :X Bijvullen is ook noodzaak, het is niet zomaar iets waar je even aan begint.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

The_Eagle schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 18:28:
heb je "Wat kan ik het beste hieraan upgraden" part 9 al gelezen :?
En als je er, zoals je zelf al aangeeft, geen verstand van hebt, zou ik zeker niet aan waterkoeling beginnen. Als het is om bij je vrienden de blits te maken moet je dat zelf weten, maar dan moet je op een gegeven moment ook zo blits zijn om het te zeggen als je PC dood is doordat de koeling lek is geraakt...of is verdampt :X Bijvullen is ook noodzaak, het is niet zomaar iets waar je even aan begint.
Inderdaad, en 200 Euro voor een waterkoeling is al krapjes. Laat staan als je ook nog een nieuw mobo + CPU wil kopen.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

Topicstarter
hahah ja maar ik bedoel die 200 euro alleen maar voor de moederboard of geheugen :P..
voor een water koeling = mijn budget 300 ;) :P.. dus appart ^^.. maar dat doet er niet ff toe.. waterkoeling hoef ik niet echt nodig te hebben..

Verwijderd

Je hebt sowieso een nieuwe koeler nodig als je overstapt van pentium naar AMD. Als je geen boxed CPU koopt that is...

BTW: Je hebt geen nieuwe computer nodig hoor. Je computer is nog vrij recent. Snap niet wat je er precies mee wil bereiken. Beter nog een half jaartje wachten imo

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2005 18:37 ]

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:57
PMG FAQ

Lees 't door en je weet waarom deze nu op slot zit :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.