Deze casemod noem ik naar m'n oude nickname 'Invisible'. Opzich heeft 't niet bepaald wat met de kast te maken, maar ik moest toch een naam bedenken, dus dan maar deze
Ik ben ongeveer een half jaar geleden begonnen met, tevens m'n eerste, casemod. In totaal heb ik er ongeveer 5 dagen aan besteedt.
De kast is overgespoten van donkergrijs naar zwart. De window heb ik zelf uitgezaagd. Ik heb het bij een simpele window gehouden, omdat ik deze het mooiste vond. Tevens is het m'n eerste casemod en wou ik het niet gelijk te moeilijk maken. Bovenin heb ik 'n fanhole gemaakt. Verder zitten er nog 2 extra fans achterin de kast. Op de harde schijf heb ik een koelblok van een P4 geplaatst.
De kabels heb ik gesleeved met doucheslangen. Aan het einde van de doucheslangen (bij de molex) heb ik 'n bout geplaatst, omdat ik dit wel mooi vond uitzien. Het hele systeem is luchtgekoeld. De casemod heeft in totaal ongeveer €80 gekost.
Systeemspecs:
Intel Pentium 4 800Mhz FSB 2,8Ghz @ 3,5Ghz
TwinMOS 1024mb ddr pc3200 (400mhz) Dual Channel
Asus P4P800-E Deluxe (865PE chipset)
Ati Radeon 9800 pro 128 mb
Maxtor U-DMA 200GB 8mb buffer 7200rpm
LG DVD-Rom 16x
LG CD-RW 52x32x52x
standaard op 't mobo (5.1)
Creative P580 5.1 surround
Philips 17" RealFlat 107T5
Elegance KG-200black
Foto's:

Zijkant met plexiglas.

Zonder zijkant plexiglas

Rechterkant kast.

Achterkant.

Cd-rw en de dvd-speler. Zoals je ziet gesteald.

Koelblok op harde schijf.

Zijkant met flits.
Er zullen nog wat veranderingen plaatsvinden. Ook zal de kast in z'n geheel nog verder afgewerkt moeten worden.
Als jullie vragen, opmerkingen of ideeën hebben, laat het maar horen
Ik ben ongeveer een half jaar geleden begonnen met, tevens m'n eerste, casemod. In totaal heb ik er ongeveer 5 dagen aan besteedt.
De kast is overgespoten van donkergrijs naar zwart. De window heb ik zelf uitgezaagd. Ik heb het bij een simpele window gehouden, omdat ik deze het mooiste vond. Tevens is het m'n eerste casemod en wou ik het niet gelijk te moeilijk maken. Bovenin heb ik 'n fanhole gemaakt. Verder zitten er nog 2 extra fans achterin de kast. Op de harde schijf heb ik een koelblok van een P4 geplaatst.
De kabels heb ik gesleeved met doucheslangen. Aan het einde van de doucheslangen (bij de molex) heb ik 'n bout geplaatst, omdat ik dit wel mooi vond uitzien. Het hele systeem is luchtgekoeld. De casemod heeft in totaal ongeveer €80 gekost.
Systeemspecs:
Intel Pentium 4 800Mhz FSB 2,8Ghz @ 3,5Ghz
TwinMOS 1024mb ddr pc3200 (400mhz) Dual Channel
Asus P4P800-E Deluxe (865PE chipset)
Ati Radeon 9800 pro 128 mb
Maxtor U-DMA 200GB 8mb buffer 7200rpm
LG DVD-Rom 16x
LG CD-RW 52x32x52x
standaard op 't mobo (5.1)
Creative P580 5.1 surround
Philips 17" RealFlat 107T5
Elegance KG-200black
Foto's:

Zijkant met plexiglas.

Zonder zijkant plexiglas

Rechterkant kast.

Achterkant.

Cd-rw en de dvd-speler. Zoals je ziet gesteald.

Koelblok op harde schijf.

Zijkant met flits.
Er zullen nog wat veranderingen plaatsvinden. Ook zal de kast in z'n geheel nog verder afgewerkt moeten worden.
Als jullie vragen, opmerkingen of ideeën hebben, laat het maar horen
[ Voor 19% gewijzigd door Alm4riC op 30-03-2005 17:54 ]