Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Toch maar even wat spoiler tags erin gezet, dan loopt wdo teminste geen inkomsten mis
[ Voor 61% gewijzigd door Haranaka op 30-03-2005 17:35 ]
...
Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly
Feli mannen, drink er één van mij
Dan neem ik een extra glas water na mijn hardloopclinic
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Wat statsposter betreft, misschien iets spannender.
Feliciteerd beide.
Begin maar al na te denken over je verhaaltjes, Rollerjooster :-)
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
Verwijderd
Over mega gesproken, ook de statsposter uitslag is zonder twijfel dat Rollerjooster aan het laangste eind trekt.
Rail Away!
Verwijderd
Verwijderd
<<Team BSD>> #22 OGR-24 - #12 OGR-25
Volgende keer beter mccoyman
Verwijderd
voor de eerste keer von ik het nie slecht, zeker gezien ik nou niet bepaalt bekend benWitlof schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 18:23:
Congrats Pim en Rollerjooster
Volgende keer beter mccoyman
Verwijderd
Iemand digitale taart?
I see red pixels.
Ik kom net mijn jas halen omdat de borrel is afgelopen, zie ik dit. Nu moet ik het Rollerjooster gaan vertellen en wsch. nog meer drinken
[ Voor 34% gewijzigd door Spheroid op 30-03-2005 19:08 ]
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
Verwijderd
Verder ook natuurlijk weer klasse van alle andere kandidaten dat ze zich op deze manier wilden inzetten voor DPC
No signature found
Forza Mucca!
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Het is logisch dat Pim en Rollerjooster gekozen zijn als crewlid respectievelijk statsposter. Pim omdat hij het actiefst is binnen de crew alleen zal hij zichzelf - na eigen zeggen - ook wakker moeten schoppen. Het door zichzelf opgelegde doel van de crew om bij projecten om de 14 dagen een update te geven wordt bij lange na niet gehaald. Ook zijn sommige (wederom door zichzelf opgelegd doel) targets nog niet gerealiseerd. Hopelijk dat Pim in zijn nieuwe functie de crew weer de juiste koers op krijgt. Anders zou een hernieuwde zelfreflectieronde niet verkeerd zijn. Intern kunnen we niet kijken maar extern zien we van sommige crewleden weinig tot zeer weinig. Wat Rollerjooster betreft heeft deze aangetoond dat hij leuke stukjes kan schrijven. Na Funcracker, die we ook als statsposter veels te weinig zien, is hij degene die naar mij mening gekozen is op basis van zijn kunde i.p.v. wat anders.
Ik wens beide heren dan ook veel succes en hopelijk maken zij hun electoraat waar…
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
@mark, je hebt natuurlijk gelijk als je zegt dat er nog dingen te doen staan. Helaas zijn er altijd wel dingen te doen en is het soms erg druk (zoals je zelf goed weet) met o.a de prijsvraag, het nieuwe project, faq's e.d. Het wakker schoppen is dan ook een continue gebeuren.
En je bent welkom om waar dan ook ons wakker te houden, zoals je nu ook doet
Natuurlijk moeten we niet vergeten dat het allemaal vrijwillig is en we niet in een profesionele organisatie zitten
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
zorg dat je me stem waard ben hé
Pim ook feli
en Vinge met zijn walk through
bedankt voor de stemmen op mij... lief
[ Voor 27% gewijzigd door CaLeX op 30-03-2005 22:15 ]
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Er zitten mensen in de crew die daar nog geen of net een half jaar lid van zijn. Om het dan al op de vrijwilligheid te gooien terwijl van sommige van deze mensen nog niks hebben gezien vind ik eerlijk gezegd een teken van zwakte. Ik neem aan dat als je je aanmeldt, en er werd van te voren aangegeven wat er van je verwacht werd, en je bemerkt zelf na een paar maanden dat je niks tot weinig uitvoert dat je dan zelf de conclusies trekt. Voor de goede orde dit gaat niet om jou Pim maar om een groot gedeelte van de algemeen crewleden en helaas ook om sommige andere crewleden die op cruciale posities zitten. Ik pleit er niet voor om deze uit de crew te gooien maar als men geen tijd heeft of men kan het niet alleen af wees dan niet bang om hulp te vragen. In deze ronde zijn al zes mensen bereid om de crew te helpen ik zou zeggen crew pluk de vruchten daarvan...Pim. schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 20:17:
Natuurlijk moeten we niet vergeten dat het allemaal vrijwillig is en we niet in een profesionele organisatie zitten
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
@soulmaster, ik kom ze wel brengen als ik jou kan op moet *hint*
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt