[Word2003]document als bijlage verzenden

Pagina: 1
Acties:

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:11

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Al een tijd gebruiken wij Office 2003 op het werk, nu krijg ik regelmatig de vraag hoe je direct vanuit Word een geopend document als bijlage kan sturen. Via 'Bestand->Verzenden naar' kan je het document slechts direct/ter revisie/als text verzenden, niet als bijlage dus.

Heb de mensen al aangegeven dit gewoon via het 'Openen' venster, (rechtermuis op bestand, verzenden naar->email ontvanger) te doen, toch een enkeling lijkt dit niet helemaal leuk te vinden.

Is er dus een mogelijkheid een in Word geopenend document direct (vanuit Word) als bijlage te verzenden? De fijne help van word slecht de optie aan hoe je andere documenten als bijlage kan toevoegen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• bernurd
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-08 21:32

bernurd

Hou het makkelijk...

Huh raar. Ik kan het wel. Gewoon bij bestand > verzenden naar > emailadres (als bijlage)
Doet het gewoon bij mij.
Het is een uitgebreidere optie. Ga naar Extra > Opties Tabblad algemeen en vinkje zetten bij bericht bijvoegen. En viola, een extra optie erbij. :)

Ik heb geen bijzondere talenten. Ik ben alleen erg nieuwsgierig.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:11

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Bernurd, zojuist heb jij vele mensen blij gemaakt :D
bedankt!

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.