ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
d'r zit wel zo'n gootje voor in. Maar ik wist niet eens dat van die kleine schijfjes bestonden om te branden!
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
zover ik me herriner van al die keren dat ik er inkeek zat er idd een aparte 'etage' in om 8cm cd's in te bakken...
Ja klopt er zit een extra verdieping in !
Maar waar heb jij die cd's dan vandaan ?
Ik bedoel ik heb ze nog nooit als brand-cd's gezien
Maar waar heb jij die cd's dan vandaan ?
Ik bedoel ik heb ze nog nooit als brand-cd's gezien
Verwijderd
Yup da kan 
8mm cds zijn al op de markt alleen heel schaars. binnekort komt er een mp3 speler met 8 mm cds
daz wel kewl
8mm cds zijn al op de markt alleen heel schaars. binnekort komt er een mp3 speler met 8 mm cds
Enig idee hoeveel die dan gaan kosten ?Op dinsdag 09 januari 2001 12:59 schreef Saiyan het volgende:
Yup da kan
8mm cds zijn al op de markt alleen heel schaars. binnekort komt er een mp3 speler met 8 mm cdsdaz wel kewl
Vind ze ook wel
Een vriend van me heeft ze van een beurs.
Kosten ongeveer 35 Bfr zo'n 2 gulden /stuk.
Kosten ongeveer 35 Bfr zo'n 2 gulden /stuk.
Verwijderd
8mm... nee dat lijkt me niet dat-ie dat kan.. het gaatje is normaal al 15mm dus nee nee dat zal echt niet gaan.
Ik bedoel 80 mm
Sorry
Sorry
Kan zeker weten, heb die dingen al gefikt op m'n Plex. Ze zijn overigens verder vrij nutteloos want de hoeveelheid data die erop kan is niet echt geweldig: 180MB...:(
You can't have everything. Where would you put it?
Verwijderd
Bij Homeshop in Leeuwarden verkopen ze ook de Creditkaart CD's. (Ter grootte van een bankpasje dus), en kan 50 MB op...
Wel leuk voor de heb...
Wel leuk voor de heb...
Niks schaars, goeie winkel zoeken.. Opus Supplies dus.. (al jaren)
Laat maar.. .
op de hcc beurs stonden ze ook met een kleiner fomaat cd.. Daar ging geloof ik 320mb op, wat voor een formaat was dat dan?? 10cm??
Verwijderd
Artec 
k w8 het prototype af om lekker te teste
80mm idd jah foutje
ze worden rond de 1 DM dus reken maar uit(cdjes dan he
)
k w8 het prototype af om lekker te teste
80mm idd jah foutje
ze worden rond de 1 DM dus reken maar uit(cdjes dan he
Pagina: 1