Toon posts:

Nieuwe SIM, wat nu?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren is mijn GSM gestolen, in die GSM zat een KPN Prepaid simkaart.
Nu wil ik graag een nieuwe simkaart met behoud van nummer.

Ik dus het formulier ingevuld op de site van KPN, maar aan het einde vragen
ze mij om het simkaart nummer. Dat heb ik natuurlijk niet. Ik heb alleen de pukcode nog.

Heeft iemand hier ervaring mee, en kan mij iemand vertellen of het ook zonder de simkaartnummer kan? Voordat ik die dure KPN prepaid lijn bel.

Search leverde niks op, over dit probleem.

Verwijderd

sim nummer staat op de kaart zelf, en op die "credit card" waar je sim in zat gedrukt. Ze moeten natuurlijk weten welke sim er geblokkeerd moet worden.

Verwijderd

Topicstarter
Op de SIM zal het vast wel gestaan hebben, inderdaad, maar die heb ik nu dus niet meer. Op de creditcard staat alleen de pukcode, niet het simkaartnummer.

Verwijderd

Vaak krijg je bij aanschaf van een gsm/sim-kaart een boekje waarin je sim-nummer e.d. kunt opschrijven. Misschien dat je dat boekje nog eens terug kan zoeken.. succes!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-02 18:37

job

Dan bel je de helpdesk eventjes.
Als er iemand is die al die gegevens heeft, dan is het je telecom provider.

[ Voor 3% gewijzigd door job op 30-03-2005 16:30 ]

Verwijderd

Anders bel je even naar die SIM, vraagt aan diegene of hij het sim-nummer wil doorgeven en als hij dat doet mag hij de telefoon houden :)

Tja, soms moet je toch wat he :D

• djeejdjeej
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-12-2025
Heb je al gebeld met KPN? Als jij je mobiel nummer, je adresgegevens en je PUKcode kunt opnoemen, dan kunnen zij je vast ook je SIMnummer geven, dat staat daar ergens geregistreerd.

Ik weet niet wat de procedures daar zijn bij KPN, misschien eisen ze wel dat je het SIMnummer kunt opgeven voor blokkade, vooral bij Prepaid zou ik me dit kunnen voorstellen omdat je verder anoniem bent voor hen, maar ja, wellicht met de PUK erbij dat het lukt

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

Wat denk je dat mensen doen van wie hun telefoon wordt gestolen en die géén GoT hebben? Juist, de klantenservice bellen :Y) Lijkt me de enige juiste optie in dit geval...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.