Toon posts:

COD UO installeren...Cd 1 werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zodra ik cd 1 in mn cd station doe, krijg ik als icoontje geen sterretje zoals dat hoort bij COD.
Ik krijg dan het logo van een gewone cd-rom, en ik kan hem wel openen (autoplay doet het niet).
Ik kan elk icoontje op de cd wel selecteren, maar dubbelklik werkt niet. Ook doet de rechtermuisknop niks.

Cd 2 is dik in orde, ik ben er al mee terug geweest, en heb een nieuwe gekregen, maar hetzelfde probleem.
Hoe kan dat?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Wat voor cd/dvd drive heb je? Welke Windows draai je?
Kan je de cd wel naar je hd kopieren en zo installeren?
Besef je overigens wel dat je voor het installeren van COD UO, COD zelf geïnstalleerd moet hebben?

Verwijderd

Topicstarter
COD heb ik inderdaad geinstalleerd, en die werkt goed!
Ik draai windows XP, maar zodra ik alles bijv naar de HD wil kopieren, geeft hij aan:

"Kan bestand niet kopieren. Kan geen gegevens van het bronbestand of op de bronschijf lezen".

Mijn Cd-rom speler heeft met geen enkele andere cd problemen.
Je zou dus zeggen dat de cd defect is, maar ik heb deze al eens geruild.
En cd2 kan ik wel gewoon openen enz

• DaViDoViTsCh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-09 17:18

DaViDoViTsCh

Frans-Nederlandse Duitser

en als je een ISO maakt ?

Ici kann uw Werbung staan

Verwijderd

Heb je SP 1? Maakt eigenlijk niet uit, probeer gewoon het volgende:

- Pleur de cd erin, geeft waarschijnlijk weer die foutmelding.
- Gooi je cd rom drive ff open en ga naar Deze Computer.
- Dubbelklik op de cd rom drive, dan zegt tie iets in de trend van Plaats een geschikt medium blablabla..
- Klik op annuleren, douw je cd'tje er weer in en probeer het nog eens.

Dit heeft te maken met het feit dat XP de cd roms die je in je drive gooit niet goed worden aan/afgemeldt in het station. Dit moest verholpen zijn na SP1, maar heb van sommige mensen gehoord dat die dit probleem nog steeds hebben.

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-11 21:35
Heb je programma's als Alcohol of Deamon Tools draaien? De virtuele drivers die zijn aanmaken willen nog wel eens problemen op leveren. Probeer het eens door de virutele drives te disablen (als je die dus hebt).

Verwijderd

Dit lost idd wel eens een probleem op, alleen: om een ISO te kunnen maken moet je wel de CD kunnen lezen. Ik zie meer heil in wat markdking aangeeft.

Verwijderd

Topicstarter
Helaas, geen van dit alles hierboven heeft gewerkt, alsnog bedankt voor de reacties, en als iemand nog meer weet, laat maar horen!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-12 08:59
Kan je wellicht ff het merk/type van je cd/dvd speler posten...
En wellicht een firmware update hiervan doen ... :)

MW | BF1 Stats

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:29

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ik zou ergens even een andere optische drive vandaan halen. Ik heb er 2, net als velen anderen en er zijn vast wel mensen in je buurt die er even 1 kunnen missen. Wat je ook kan doen is jouw optische drive bij iemand anders in de pc zetten en kijken of de installatie daar wel werkt.

Dan heb je de oorzaak zo gevonden.

• lamko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-10-2024
check je logboeken van xp eens misschien staat daar wel een fout bij dat het om een foutief blok om de cd gaat dus beschadigd is
had ik laatst ook met een call of duty cd :(

And this !! Is to go even further beyond!!!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:29

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

lamko schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 12:37:
check je logboeken van xp eens misschien staat daar wel een fout bij dat het om een foutief blok om de cd gaat dus beschadigd is
had ik laatst ook met een call of duty cd :(
het is wel toevallig dat ze het al 2 keer niet doen. Dus wel leuk dat windows een fout vindt, maar de oorzaak daarvan is belangrijker. het ligt waarschijnlijk niet aan de cd, dus kan je controleren of dat aan je drive of aan je software ligt.

• lamko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-10-2024
hmm lees dat nu ook van 2 verschillende cd's
nee dan zal het wel niet, nee en over de fout
meestal kan je precies zien waar het omgaat

[ Voor 32% gewijzigd door lamko op 31-03-2005 19:23 ]

And this !! Is to go even further beyond!!!

Pagina: 1