Toon posts:

[ MOBO ] NCCH-DL + USB

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey Tweakers ,

Ik heb onlangs een gelijkaardige config gekocht als de best buy voor workstation , het gaat hier om het mobo NCCH-DL + de case Cooler Master CM Stacker STC-T0 .

Nu op deze case staan vooraan 6 USB poorten die je kan gebruiken , maar op dat mobo staat geen enkele plug om die kabels in te steken ! :? Of zie ik dit verkeerd ?

Enkel achteraan vind ik de 4 poorten, die op het mobo gebakken zitten. Graag had ik die vooraan ook gebruikt, maar dit is blijkbaar niet mogelijk. Is dit een fout van de mensen van de best buy afdeling , of ben ik zo blind dat ik het niet zie ? :+

Alvast bedankt voor jullie hulp !

Greetz,
DiGiTi

Verwijderd

Digiti is net zo 'blind' als ik (lees: wil niet geloven dat Asus zo 'stom' is)
Ik heb zo'n bord bij een klant staan, en mezelf zou héél gaag dom en blind vinden nadat iemand me even uitlegt waar de front-usb-connectoren zitten.
Vooral omdat:
Op pagina 2-19 bij het IRQ lijstje 3 USB controllers staan (Onb.USB #1&2 + Onb. USB 2.0)
Op pagina 2-28 een bracket staat met een Game/Midi poort én 2 USB poorten
De handleiding

Verwijderd

nop hij heeft geen onboard uitbreidingspinnen voor extra usb (kan je zien op de layout pagina) daar moeten ze op staan en dat staan ze niet.

/me vind het ook beetje vaag maar het is wel zo
blijkbaar is asus van mening dat ws gebruikkers niet veel usb gebruiken en helemaal niet aan de voorkant :)

Verwijderd

Topicstarter
Hmmmzzz, al goed dat het dan niet aan m'n ogen ligt :D

Is blijkbaar een stomme zet van asus om dit even te vergeten !

Al die connectors vooraan, voor niets dan maar |:(

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:18
De southbridge ondersteund voor zover ik weet (op m'n PCH-DL zit dezelfde) slechts 4 poorten, en die zitten er al op. Het feit dat het lijkt dat er 3 controllers zijn is geloof ik voor de backward compatibility. Die USB-dingen naast het gameport extender zitten er voor de show, blijkbaar was het makkelijker het standaard modelletje te pakken in plaats van een nieuwe te maken.

In ieder geval, als je er meer wil moet je een PCI-kaartje kopen :)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos