Toon posts:

Crash bij converteren

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste helpers

Ik heb eerder een probleem beschreven maar helaas geen antwoord, vandaar dat ik het opnieuw probleem. Bij het converteren van avi naar DVD loopt mijn computer ontzettend vast. het beeld blijdt hangen en de enige manier om hem uit te krijgen is om de stekker er uit te steken. Ik heb verschillende converteer programma's geprobeerd. Volgens mij vindt mijn computer het niet leuk om hele grote bestanden weg te schrijven, maar dat is slechts een vermoeden

Mijn systeem heeft 120 GB geheugen en nog heel veel over. ik heb een pentium 4 3.2 MHZ. Mijn OS is windows XP home edition. Ik heb 512mb intern geheugen. Ik heb de chipset vernieuwd en upgraded.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Herlees eens mijn sluitmessage uit je vorige topic:
BalusC schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 16:17:
Neem eens de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter, dat je via de FAQ en het Beleid van Processors, Mobo's & Geheugen kunt vinden, aandachtig door en start vervolgens een goed "Help, mijn PC doet het niet!" topic voldoend aan het PMG Beleid, zoals dus ook in de troubleshooter staat uitgelegd B)
Dat blijkt hier maar weer niet uit. De specs zijn incompleet en hetgeen je allemaal wel niet hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot het probleem is op z'n zachtst gezegd wel erg magertjes. Enkel de drivers updaten kan ieder kind. Zo mis ik nog veel meer dingen die in de genoemde troubleshooter staan beschreven/uitgelegd.

Dit topic is gesloten.