[Port Royale 2] Nederlandse installatie mist MSVCR71.dll *

Pagina: 1
Acties:

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:41

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Topicstarter
Ik heb het spel Port Royale 2 geinstalleerd op mijn zoons PC, een AMD 2200+, met een GeForce 3 kaart.
Dat gaat vlekkeloos (hoera), maarrrr...de Nederlandse installatie, die apart gebeuren moet, lukt niet.
Ik krijg de mededeling dat het "MSVCR71.dll" niet gevonden kan worden, en dat het wellicht beter is de installatie over te doen. Dat helpt niet. Ook de installatie op de door de makers gewenste plaats (niet op de Games-partitie, maar "netjes" in de program-files op C maakt geen verschil. Daar komt bij, dat de boosdoener gewoon geinstalleerd is. Wie heeft hier eerder mee te maken gehad en vooral: wie heeft een oplossing. Aangezien mijn zoontje pas 10 is, is het spel in het Nederlands veel leuker voor hem dan nu in het Engels.

Verwijderd

Dit is een vraag, dus verplaats ik dit topic naar Spielerij - Problemen & Vragen. Ik heb de titel iets aangepast zodat het probleem beter omschreven wordt :)

Als het goed is, is die DLL (of het pakket waar die bij hoort) wel ergens te downloaden. Het is in ieder geval een standaard iets, dus dat is vast wel met Google te vinden.

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:41

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Topicstarter
Wat de verplaatsing betreft: prima
Wat de DLL betreft: Die staat op de PC, meegeinstalleerd met het programma. Desondanks lukt de Nederrlandse installatie niet....