Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver
Lijkt me erg vreemd dat ie 't dan via het web opeens wel doet, maar volgens mij is 't iig niet correct
[ Voor 66% gewijzigd door Osiris op 30-03-2005 13:57 ]
geprobeert en idd werkt niet maar ik pas het wel ffies netjes aan met kleine s-jesOsiris schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 13:56:
2 hoofdletters "S" in rel="StyleSheet"?
Lijkt me erg vreemd dat ie 't dan via het web opeens wel doet, maar volgens mij is 't iig niet correct
ik zie dat dat al meer behandeld is op gotVerwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 14:03:
mimetype van de css ok?
maar zie niet de oplossing staan
maar hoe zet ik dat er in dan
en waar in de .html of in de .css ??
Verwijderd
heb je een linkje? je kan het eventueel ook zelf checken he, met ff en de webdevtoolbar
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2005 14:27 ]
1
2
3
| <? header('content-type:text/css;charset=utf-8'); ?> |
boven gezet
wat als je geen mogelijkheid hebt om php te hosten? kan je dan nogsteeds die css file naar .php renamen en werkt hij dan wel goed? want <? en ?> werkt natuurlijk alleen wanneer je host php ondersteund..Thijmen schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 14:27:
Ik heb er een .php bestand van gemaakt en er:
PHP:
1 2 3 <? header('content-type:text/css;charset=utf-8'); ?>
boven gezet
menu pagina
dit is de pagina waar het probleem zit..
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
1
| AddType text/css .css |
Verwijderd
die werkt toch gewoon in ff? Is jouw ff niet gewoon braque?ReseTTim schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 15:12:
[...]
wat als je geen mogelijkheid hebt om php te hosten? kan je dan nogsteeds die css file naar .php renamen en werkt hij dan wel goed? want <? en ?> werkt natuurlijk alleen wanneer je host php ondersteund..
menu pagina
dit is de pagina waar het probleem zit..
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2005 16:14 ]
welke vercie firefox heb jij draaien ?Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 16:12:
[...]
die werkt toch gewoon in ff? Is jouw ff niet gewoon braque?
ik heb m even op een andere server gehost (waar de website ook uiteindelijk op komt te staan)Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 14:26:
dat moet op de server goed ingesteld worden, dus ff je provider bellen (mits het dus idd niet klopt)
heb je een linkje? je kan het eventueel ook zelf checken he, met ff en de webdevtoolbar
en daar werkt hij wel goed in FF v1.0.2