Toon posts:

[Ervaringen] Sony Cybershot DSC-TS33

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien er helemaal niets te vinden is hier over deze digicam deze topic.
Ik wil graag weten of er iemand ervaring heeft met dit toestel.
Op reviewsites is wel iets te vinden maar hier blijft het bij, niet echt super nuttig.

Het is volgens mij 1 v/d dunste toestellen op dit moment op de markt,
met zeer goede specificatie's. Hij heeft weinig tot geen concurrenten met deze 'dunne' afmeting en in deze pixel catagorie.

Wie kan mij er wat meer over vertellen?
Hoe bevalt hij? Kwaliteit v/d foto's enz? Graag hoor ik het voordat ik hem echt aanschaf.

Voor informatie zie:
http://www.pixmania.nl/nl...3-wit.html#fichetechnique

Afbeeldingslocatie: http://aka.fotovista.com/dev/large/11120472.jpg

Verwijderd

Deze camera is zeker heel dun en mooi, groot lcd-scherm.
De macro is o.a. echt fantastisch!
Je kan makkelijk op 1cm. afstand de macro gebruiken en het resultaat is werkelijk verbluffend!
De lens is ook perfect van Carl Zeiss en de snelheid waarmee je foto's kunt maken is ook zonder enige lag (vertraging bij het maken van foto's).

Echt een aanrader!

ps. hij is bij ons in de aanbieding op Schiphol (SEE BUY FLY) tot en met april! O-)

Verwijderd

Topicstarter
Kijk daar heb ik wat aan!
Hoe is deze camera met nachtfoto's? goede kwaliteit? of niet zo?
En als laatste de kwaliteit overdag? ook goed? of een tegenvaller?

• The Chemist470
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-01 13:34
Hier een trotse bezitter van de DSC T1, dit is de voorloper van deze camera (ietsjes groter). Maar zelfde lens, censor en interface. Ik bezit die camera inmiddels een klein jaartje (>1500 foto's) en ben zeer tevreden.

Wat wel ligt tegenvalt is de flitser, erg klein bereik. Foto's bij schemring hebben nogal eens last van ruis, maar bij normaal licht fantastische foto's. Door het ontbreken van een optische zoeker is het in het schemer ook moeilijk om de foto's zonder bewegen te nemen, maar oefening baart kunst.

Zoals ook al gezegd, de macro functie is echt fantastisch.