Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• jbvo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:16
Ik ben nu al een tijdje aan het rondkijken naar verschillende PDA's en mijn oog is gevallen op de Pocket Loox 720, of liever nog de 718. Ik heb hier alleen nog enkele vraagjes over:
  1. Is de camera het enige verschil tussen de 718 en 720 of zijn er nog meer verschillen?
  2. Weet iemand toevalling een winkel waar de 718 te krijgen is, ik heb alle winkels op de website van Fujitsu Siemens, de winkels in de Pricewatch en nog een paar andere webwinkels doorzocht, maar overal staat de 720. (in sommige winkels staat de 718 ook, maar dan wel duurder dan de 720 :? )
  3. Ik heb in sommige reviews gelezen dat het apparaat niet echt stevig is, klopt dit? In andere reviews werd hier niet veel van gezegd. Vooral het scherm is het zwakke punt wordt gezegd.
Andere tips of opmerkingen hoor ik graag.

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
1. kijk op de website van de fabrikant
2. zoek met google in nederlandse pagina's op de naam van je pda die je wilt
3. google is your friend

PSN: djmurcielago

• jbvo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:16
Ik was eigenlijk vooral benieuwd naar ervaringen van andere tweakers hier, ik heb al wel heel wat reviews gelezen, maar ze zijn niet altijd eenduidig. Als er verder geen anderen zijn die ervaring hebben met deze PDA kan dit topic wel dicht, de animocheck verdwijnt ook al, dus de kans dat ik deze (of een andere) PDA zal kopen is vrij klein geworden...

• El_Frigo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-11 18:31
Het enige verschil tussen de 718 en 720 is de camera. Verder is alles (ook het gewicht) identiek.
Voor ervaringen met de 718 kan je het beste kijken naar ervaringen met de 720 aangezien deze verder fysiek identiek zijn.
Mijn ervaringen zijn erg positief. Geweldig scherm, prima batterijduur en snel.

Wat betreft de verkoop, volgens mij wordt dit apparaat voornamelijk door bedrijven gekocht. Camera's in apparaten zijn vaak niet toegestaan ivm databeveiliging. Zodoende is het lastig als particulier deze PDA te kopen. Probeer het eens via Fujitsu-Siemens in Duitsland. Die kunnen je vast aan een Nederlandse dealer helpen.

Asus P4PE, Intel Pentium IV 2.66 Ghz., Corsair DDR 512MB PC3200, ATI Radeon 9700Pro 128Mb, Hauppauge WinTV PVR 350, Creative Soundblaster Live!, Tekram 390U3W, Plextor PX-40TSi, PX-W1210TS