ik heb hier een deskjet 3550, die is speciaal gekocht door de penningmeester van een klant die bij ons een kamer huurt en ook IT services huurt.....
de printer is speciaal gekocht omdat de persoon waar die voor is, in een rolstoel zit, en dus niet gemakkelijk ff naar de netwerkprinter rijdt om zn printjes te pakken....
(printer is wel gekocht zonder advies, omdat het zo goedkoopmogelijk moet.....)
is alleen aan te sluiten via USB, dus geen lpt port
windows xp sp2 (in een domein)
drivers installed onder administrator
users zijn local administrator
probleem:
op die specifieke pc waar de printer hoort te staan, print de printer ok onder de administrator
log ik in onder een gebruiker dan verdomd de printer om te printen.
Reboot ik de pc en log ik in onder administrator dan komt de que eruit gerolt.....
Wat er WEL gebeurt is: wil ik onder een gebruiker printen dan worden de printkoppen geinitialiseerd je hoort de printer alles klaarzetten tot aan het papier oppakken, je hoort het geluid dat ie net papier wilt gaan pakken en dan blijft het opeens stil, doet ie niets meer...
geprobeert:
andere drivers
andere USB kabel
aangesloten op mijn eigen werk pc (daar doet ie het ook niet onder administrator zelfs)
geprint onder verschillende users
specifiek de rechten op de printer gezet om alles te mogen doen voor de gebruikers waarmee ik getest heb
inkt is nog goed vol
geprint vanuit verschillende apps (word, notepad, paint, excel, IE)
gezocht over printproblemen van de hp 3550, niets over kunnen vinden
van sp1 naar sp2 geupgrade hielp ook niet
windows logfile helemaal leeggegooit, komen geen meldingen over de deskjet naar voren
conclusie / vraag
het begint nu bijzonder irritant te worden dat telkens als die gast aankomt met een printer dat ie iets koopt wat niet goed werkt, omdat ie gewoon zo goedkoop mogelijk iets (in kleur) wil kunnen laten printen, en dus ook niet om advies vraagt, maar wij worden met de problemen opgezadelt.
HP is toch wel een merk wat goed werkt hoor ik jullie dan denken, ja vind ik ook... vandaar mijn vraag: weet iemand wat hier aan de hand is? of (dit is mijn mening op dit moment) is die deskjet gewoon crap
de printer is speciaal gekocht omdat de persoon waar die voor is, in een rolstoel zit, en dus niet gemakkelijk ff naar de netwerkprinter rijdt om zn printjes te pakken....
(printer is wel gekocht zonder advies, omdat het zo goedkoopmogelijk moet.....)
is alleen aan te sluiten via USB, dus geen lpt port
windows xp sp2 (in een domein)
drivers installed onder administrator
users zijn local administrator
probleem:
op die specifieke pc waar de printer hoort te staan, print de printer ok onder de administrator
log ik in onder een gebruiker dan verdomd de printer om te printen.
Reboot ik de pc en log ik in onder administrator dan komt de que eruit gerolt.....
Wat er WEL gebeurt is: wil ik onder een gebruiker printen dan worden de printkoppen geinitialiseerd je hoort de printer alles klaarzetten tot aan het papier oppakken, je hoort het geluid dat ie net papier wilt gaan pakken en dan blijft het opeens stil, doet ie niets meer...
geprobeert:
andere drivers
andere USB kabel
aangesloten op mijn eigen werk pc (daar doet ie het ook niet onder administrator zelfs)
geprint onder verschillende users
specifiek de rechten op de printer gezet om alles te mogen doen voor de gebruikers waarmee ik getest heb
inkt is nog goed vol
geprint vanuit verschillende apps (word, notepad, paint, excel, IE)
gezocht over printproblemen van de hp 3550, niets over kunnen vinden
van sp1 naar sp2 geupgrade hielp ook niet
windows logfile helemaal leeggegooit, komen geen meldingen over de deskjet naar voren
conclusie / vraag
het begint nu bijzonder irritant te worden dat telkens als die gast aankomt met een printer dat ie iets koopt wat niet goed werkt, omdat ie gewoon zo goedkoop mogelijk iets (in kleur) wil kunnen laten printen, en dus ook niet om advies vraagt, maar wij worden met de problemen opgezadelt.
HP is toch wel een merk wat goed werkt hoor ik jullie dan denken, ja vind ik ook... vandaar mijn vraag: weet iemand wat hier aan de hand is? of (dit is mijn mening op dit moment) is die deskjet gewoon crap
[ Voor 4% gewijzigd door WPN op 30-03-2005 12:00 ]
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum